Pernai Kalėdas prekybos tinklas „Maxima“ pasitiko su reklama, kurioje vaidino ir dainavo viena populiariausių Lietuvoje atlikėjų Jazzu. Šiemet „Maxima“ dar kartą naudojasi šiuo receptu dėmesiui atkreipti – šįkart pasitelkdami Marijų Mikutavičių.

„Žinomų šalies atlikėjų dainos yra papuošę jau ne vieną „Maximos“ kampaniją. Ir tai, jog mylimi šalies atlikėjai padeda perteikti mūsų skleidžiamą žinutę, tai, jog mūsų požiūriai sutampa ir kartu galime papasakoti gražiausias istorijas, prisideda prie bendro gero rezultato. Vienas įsimintiniausių praėjusiais metais skambėjusių pastebėjimų, kai kampanijai „Kalėdų Kalėdos“ dainą padovanojo atlikėja Jazzu, jog kūrybiškas ir prasmingas reklaminis klipas paskatino darbuotojus didžiuotis įmone, kurioje dirba.

Visgi svarbu akcentuoti, jog sėkmę kuria ne žinomo atlikėjo veidas ir balsas savaime, o pirmiausia stipri, įdomi istorija ir įžvalga, kaip žmonės galės susitapatinti su pasakojimu. Ne mažiau svarbus ir kūrybinis sprendimas, kokiomis priemonėmis bus siekiama perteikti žinutę. Po to seka kiti „kūrybiniai ingredientai“, tarp kurių ir žinomo veido panaudojimas išlaikant balansą tarp siekio veiksmus sustiprinti, bet jų ir pagrindinės žinutės neužgožti“, – teigia „Maximos“ atstovai.

Kalėdoms skirtame vaizdo klipe pasakojama augančios mergaitės istorija. Klipo herojė augo ir keitėsi, kito ir jos šventės. Tačiau nuo pat vaikystės jos Kalėdas lydėjo asmeninis simbolis, želė desertas, įkūnijantis visa, kas šiai mergaitei žiemos šventėse gražiausia ir geriausia. Todėl per šių metų Kalėdas prekybos tinklas kviečia kiekvieną prisiminti svarbius asmeninius ritualus ir simbolius, paverčiančius šventes ypatingomis. Bendrovės reklamą palydi žinutė „Kaip šitiek metų vėl, tegul geriausia kartojasi“, o reklamos klipe skamba specialiai kampanijai sukurta daina „Geros žiemos“. Dainai žodžius sukūrė M. Mikutavičius, muzikos autoriai – M. Mikutavičius ir Martynas Kuliavas.

„Maximos“ kalėdinio klipo režisierius Vytautas Chlebinskas teigia, kad maži Kalėdų ritualai – tai, kas visada išlieka mūsų prisiminimuose ir sukelia gerų emocijų. „Kalėdinis laikotarpis yra puikus metas pažvelgti atgal ir prisiminti, kas geriausia ir kartojasi kasmet, nuo pat vaikystės“, – pranešime žiniasklaidai sako V. Chlebinskas. Pasak jo, savo pasakojimu kūrėjai žiūrovams tarsi užduoda klausimą: „O kas yra jūsų kalėdinio džiaugsmo receptas?“

„Maximos“ generalinė direktorė K. Meidė atkreipia dėmesį, kad prekybos tinklas tęsia ir puoselėja tradiciją įvaizdines kampanijas papuošti gražiomis lietuviškomis melodijomis: pavasarį susitikti kieme kvietė daina „Pavasaris gimtinėje“, o saulėtą vasarą per kampaniją skambėjo Mikalojaus Noviko „Gera“.

„Komunikacijos braižą atnaujinome prieš metus, kai prieš Kalėdas startavome su gražia istorija, kurios ašis buvo Jazzu daina „Apie tave“ – sulaukėme daug dėmesio ir teigiamų atsiliepimų. Tai įkvėpė mus sutelkti čia, Lietuvoje, dirbančius talentus ir kartu dalytis mums visiems svarbiomis istorijomis bei patirtimis“, – teigia K. Meidė.

Pernykštei „Maximos“ kampanijai „Kalėdų Kalėdos“ „Password 2019“ apdovanojimuose atiteko efektyviausios įvaizdinės rinkodaros kampanijos titulas.

Į šių metų kalėdinės kampanijos kūrimo procesą įsitraukė kūrybos agentūra „New!“, o klipo gamybą atliko studija „Fullscreen“.

M360