„TNS Emor“ atlikta apklausa atskleidė, jog Lietuvoje labiausiai mėgstami globalūs prekės ženklai – „Google“ bei „Facebook“. Greta jų į mėgstamiausių prekės ženklų trejetuką patenka ir Baltijos šalyse veikiantis prekybos tinklas „Maxima“. Pastebima, kad 4 iš 10 į populiariausiųjų dešimtuką patekusių prekės ženklų Lietuvoje – išskirtinai internetinės bendrovės.

Geriausiai vertinami prekės ženklai Lietuvoje, lyginant su praėjusiais metais, išlaikė savo populiarumą. Populiariausias prekės ženklas Lietuvoje – „Google“ – šiemet ir praėjusiais metais išliko pirmoje pozicijoje. Didžiausią šuolį – iš 5-os pozicijos į 2-ą, padarė „Facebook“, o „Maxima“ iš 2-osios vietos 2015 m. smuktelėjo į 3-iąją.

Pasak „TNS Emor“ tyrimų vadovės Estijoje Klaudios Vihma, „Google“, „Facebook“, „Swedbank“ ir „Maxima“ buvo pripažinti mėgstamiausiais prekių ženklais visose trijose Baltijos šalyse. „Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje į mėgstamiausių prekės ženklų sąrašus pateko bent po vieną prekės ženklą iš bankų, prekybos, telekomunikacijų sektorių, taip pat po keletą internetinių bendrovių. Populiariausiųjų dešimtukas Lietuvoje ir Estijoje išsiskiria tuo, kad didžioji dalis jame įvardintų prekių ženklų priklauso interneto paslaugų bendrovėms. Tuo tarpu Latvijoje dažniausiai minėti prekės ženklai – bendrovių iš telekomunikacijų ir bankininkystės sektorių“, – teigia K. Vihma.

Estijos gyventojai įvardino tris mėgstamiausius prekės ženklus - konditerijos įmonės „Kalev”, paieškos sistemos „Google” ir interneto vaizdo svetainės „YouTube”.

„TNS Emor” apklausą atliko sausio-balandžio mėn. laikotarpiu, kiekvienoje Baltijos šalyje buvo apklausta bent tūkstantis žmonių 15-65 m. amžiaus kategorijoje.