„Ši pozicija – tai ne tik naujienų apie prekybos tinklą dalinimasis, bet ir nuolatinis bendravimas su žiniasklaida, o kartu ir pirkėjais. Tikiuosi, kad žurnalistinio darbo patirtis leis aiškiai ir suprantamai kalbėti apie prekybos tinklo naujienas, pranešti kas aktualu pirkėjams bei, žinoma, palaikyti nuolatinį dialogą su žiniasklaida“, – dalinasi T. Atraškevičius.

Prieš tai T. Atraškevičius ketverius metus dirbo naujienų portale „Delfi“ laidų prodiuseriu bei redaktoriumi, taip pat vedė TV laidas bei įvairias konferencijas. Naujasis atstovas ryšiams su žiniasklaida yra baigęs Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Žurnalistikos institutą.

Prie Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių komunikacijos departamento sausį prisijungė ir nauja išorinės komunikacijos projektų vadovė Agnė Vareikaitė, sukaupusi daugiau nei dešimties metų patirtį didžiausiuose žiniasklaidos kanaluose – „Delfi“, „Verslo žinios“ ir kt.

Agnė Vareikaitė

„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamentui nuo 2023 metų vadovauja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė. Vidine komunikacija ir darbdavio įvaizdžiu rūpinasi Snieguolė Valiaugaitė, korporatyvinę atsakomybę koordinuoja Paulina Urbelytė-Kuprienė. Iš viso departamente – 9 žmonės, kartu su šia komanda dirba ryšių su visuomene bei integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ bei „Headline“.

Prekybos tinkle „Maxima“ šiuo metu dirba daugiau nei 11 tūkst. darbuotojų. 2025 m. planuojama komandą didinti – šiuo metu aktyviai vykdomos atrankos į naująjį „Maximos“ logistikos centrą Vilniuje, ieškomi parduotuvių direktoriai Vilniuje, Panevėžyje ir Klaipėdoje.

Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 11 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.