„Šie metai buvo išskirtiniai ne tik viso pasaulio valstybėms, verslui ir žmonėms tekusiais išbandymais, bet ir tuo, kaip tvarkėmės su iššūkiais. Nuo pandemijos pradžios sakėme „Ačiū“ herojams – visiems, kurie kasdien užtikrina, kad nepritrūktumėme maisto, būtume sveiki, aprūpinti, saugūs ir išklausyti. Žinoma, ir metus vainikuojančiai kalėdinei kampanijai pasirinkome pagrindinį dėmesį skirti būtent šiems žmonėms – mūsų darbuotojams ir klientams“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Pasak jos, ir kalėdiniame klipe, ir kasdieną – „Maximos“ darbuotojai – (ne)pastebimi herojai, kurie ir pandemijos metu rūpinasi, kad ant klientų stalo netrūktų gardžių valgių, kad namuose žėrėtų kalėdinės eglutės, o artimuosius pasiektų širdžiai artimos dovanos. „Ačiū ir mūsų klientams, kad vertina darbuotojų atsidavimą bei norą padėti sukurti pačias gražiausias šventes. Klipe įgarsiname svarbiausią mintį, kad kalėdinę pasaką ir gražiausią šventę kuriame visi kartu“, – pasakojo E. Dapkienė.

Reklaminis klipas buvo filmuojamas prieš prasidedant karantinui, lapkričio 4-6 dienomis. O pandemijos keliamos rizikos tapo dideliu iššūkiu kūrybinei komandai.

„Įsitikinome, kad su „Maxima“ galima įgyvendinti maksimalius saugumo standartus net ir filmuojant reklamą. Filmavimas buvo sudėtingas, kadangi teko riboti filmavimo komandos dydį, atlikti COVID-19 testus aktoriams, ne vieną kartą dezinfekuoti parduotuvės patalpas. Laimei, pavyko išvengti susirgimų, viską spėti ir laimingai nufilmavome“, – sakė Tomas Bartninkas, klipą sukūrusios reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas.

T. Bartninkas pasakoja, kad svarbus kūrybinis sprendimas buvo žmones filmuoti be medicininių kaukių ir apsauginių skydelių – toks skirtumas tarp vaizdo reklamoje ir parduotuvėse jau įprasto iškart atkreipia dėmesį.

„Vaizdo klipe yra kalėdinės pasakos motyvų, o jų sustiprinimui pasitarnauja ir tapę neįprasti žmonių be kaukių vaizdai. Tokį pasirinkimą padarėme ne tik tam, kad būtų matomos žmonių emocijos, kas ypač svarbu klipe be žodžių. Siekiame, kad klipas mintimis nukeltų į vaikystę arba, priešingai, laiką, kai kaukių vėl nebereikės, tačiau kartu primintų – šventę kartu galima kurti ir dabar“, – sumanymą aiškino reklamos agentūros strategijos vadovas.

Kalėdinę „Maximos“ pasaką režisavo Titas Sūdžius ir gamino gamybos kompanija „Somefilms“. Klipo dainoje skamba poetės Amelijos Vyšniauskaitės-Miltenienės kūrinys „Balta pasaka“, kurį įdainavo atlikėja Vytautė Pupšytė.

„Eilių pasirinkimą lėmė kūrybinės mūsų komandos paieškos. Ieškojome pasakos motyvų, žvalgėmės Kalėdoms skirtų eilių, kurios padėtų kurti pasakos emociją, maloniai, pozityviai nuteiktų“, – komentavo T. Bartninkas.

Prekybos tinklo kalėdinė reklama sukurta ir nufilmuota Lietuvoje. Reklamoje vaidino lietuvių aktoriai, o pagrindinį vaidmenį atliko 10 metų Julijus Velička.

Savo „Kalėdų Kalėdas“ „Maxima“ šiemet pradeda anksčiau nei prieš metus, kai kalėdinis klipas pradėtas rodyti gruodžio 2-ją. Šį sprendimą lėmė noras kalėdinę dvasią pradėti kurti anksčiau bei taip paskatinti šviesesnę visuomenės nuotaiką visiems sudėtingu laikotarpiu. Tokia tendencija pastebima ir tarptautinių prekių ženklų komunikacijoje pasaulyje.