Kiekvienas žmogus turi prasmingos patirties, nors ši galbūt tiesiogiai nėra susijusi su profesine veikla. Tokiais atvejais gyvenimiška patirtis tampa ne mažiau vertinga už tą, kuri įrašyta besidarbinančiojo gyvenimo aprašyme (CV). Prekybos tinklo „Maxima“ atstovų teigimu, šia kampanija siekiama padrąsinti žmones pasitikėti savo asmeninėmis savybėmis ir įdarbinti savo geriausią turimą patirtį, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Laužys nusistovėjusius stereotipus

Naują darbuotojų paieškos kampaniją iniciavęs prekybos tinklas „Maxima“ siekia atsisakyti visuomenėje nusistovėjusio požiūrio, kad šiandieninėje darbo rinkoje yra vertinamos tik profesinės kompetencijos.

„Tenka pripažinti, kad gyvenimiška patirtis šiandien ne visuomet sulaukia pelnyto dėmesio. Dažniausiai ji neranda vietos ir CV eilutėse, todėl nėra įvertinama darbdavių. Tačiau asmeninės žmogaus savybės, gyvenimiški įgūdžiai yra ne mažiau svarbūs nei profesinės kompetencijos. Mes būtent ir ieškome tokių žmonių, kurie savo gyvenimiška patirtimi gali praturtinti ne tik gausią mūsų komandą, bet kartu ir džiuginti mūsų klientus.

Žmogui žengiant pirmuosius karjeros žingsnius ar grįžtant į darbo rinką po ilgos laiko pertraukos nereikia užverti durų dėl profesinės patirties trūkumo. Juk tokios žmogaus asmeninės savybės kaip kantrybė, užsispyrimas, motyvacija ar pilna žmogiškumo širdis irgi yra patirtis, kuri padės susitvarkyti net ir sudėtingiausiose klientų aptarnavimo situacijose. Kaip gyvenime, taip ir profesiniame kelyje visko yra išmokstama“, – pažymi „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Pasak jos, kiekvienas darbuotojas yra tarsi savotiškas gyvenimo ekspertas, kurio turima unikali patirtis (nebūtinai susijusi su prekyba) kuria organizacijai papildomą vertę. Tuo tarpu konkretiems profesiniams įgūdžiams ir kompetencijoms atsirasti padedama mokymai.

Prekybos tinklas „Maxima“, stiprindamas darbuotojų kvalifikacijas ir ugdydami naujas jų kompetencijas reguliariai organizuoja įvairius mokymus. Nauji darbuotojai visada yra apmokomi, suteikiant reikalingų teorinių ir praktinių žinių.

TV klipo herojai „persikelia“ ir į darbo skelbimus

Naujajai darbuotojų paieškos kampanijai yra sukurtas gyvenimiškos patirties svarbą atspindintis reklamos klipas, o nauji prekybos tinklo „Maxima“ darbo skelbimai tęsia klipe matomų herojų istorijas.

Prie kampanijos įgyvendinimo prisidėjusios reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas Tomas Bartninkas sako, kad idėją įkvėpė siekis padrąsinti ne vieną darbo ieškantį žmogų labiau pasitikėti savo sukaupta patirtimi, ypač žengiant pirmuosius profesinius žingsnius.

„Kurdami kampaniją norėjome padrąsinti žmones labiau pasitikėti savimi. Kad ir kokio amžiaus ar kokios lyties būtų bei kokią gyvenimo patirtį beturėtų, drąsiai aplikuotų dėl darbo „Maximoje“. Tai yra geriausia talentų kalvė, kur kiekvienas, prisijungęs prie didelės komandos, tikrai paauga ir profesiškai patobulėja.

Tad klipe pristatomos konkrečių žmonių istorijos – kaip gyvenimiškos situacijos juos formuoja, kuria jų asmenybes. Vėliau matome šių gyvenimų tęsinius – kitose reklamos formose jau pažįstami personažai, pagal atitinkamas savybes bei įgūdžius, įsidarbina „Maximoje“ ir tęsia savo istorijas naujuose amplua“, – pasakoja „Truth“ strategijos vadovas T. Bartninkas.

Unikalios darbuotojų patirtys – stebina

Tuo metu E. Dapkienė priduria, kad didžioji „Maximos“ darbuotojų dalis jau dabar gali pasidalinti savo unikaliomis ir nestandartinėmis gyvenimiškomis patirtimis, kurios nustebintų daugelį.

„Mūsų gausi daugiau nei 13 tūkst. „Maximos“ darbuotojų komanda yra pavyzdys, kad net ir tiesiogiai su prekybos sektoriaus darbu nesusijusios gyvenimiškos patirtys gali būti įdarbintos. Mėgstame dažnai klijuoti etiketes įvairių profesijų atstovams, tačiau ar tikrai žinome, koks žmogus yra mus aptarnavęs kasininkas? Gali būti sunku patikėti, kad parduotuvėje prasilenkus su „Maximos“ darbuotoju, iš tikrųjų prasilenkiate su žmogumi, kuris moka 11 užsienio kalbų, kadaise dirbo mediku ar yra savanoris, kuris po darbo valandų skuba padėti kitiems.

Labai džiaugiamės, kad žmonės savo sukauptą neprekybinę patirtį kuo puikiaisiai pritaiko, o kartais net ir įprasmina savo kasdienėje veikloje“, – pabrėžė prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė E. Dapkienė. Ji pažymi, kad kampanijos metus taip pat bus dalinamasi išskirtinėmis „Maxima“ darbuotojų istorijomis.