Marketingo vadovas – CMO – yra žmogus dirigentas, kuris stovi už puikaus rinkodaros ansamblio“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Anot jo, šiemet komisija kandidatus į „Metų CMO“ titulą vertino ne tik pagal asmeninį ir komandos indėlį į marketingo efektyvumą, bet ir labai didelį dėmesį skyrė lyderystei. Kokią rolę marketingo vadovai šiandien užima organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduria? Kaip jie valdo ir motyvuoja savo komandą? Kokiais pagrindiniais rodikliais matuoja sėkmę? Apie tai pirmame diskusijų raunde diskutavo penki iš dešimties stipriausiųjų: „Lidl“ marketingo vadovė Kristina Mažeikytė, Šiaulių banko grupės pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius, 2022 m. dirbusi LRT komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė, „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė ir „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis.

M360