Buvęs ilgametis agentūros „Truth.“ kūrybos vadovas Mantas Velykis nuo liepos 13 dienos pradeda dirbti „Clinic 212“ agentūrų grupės kūrybos ir strategijų vadovu.

Šiuo metu „Clinic 212“ kūrybinę grupę sudaro trys agentūros: šiais metais dešimtmetį švęsianti kūrybinė agentūra „Clinic 212“, skaitmeninio turinio kūrimo agentūra „Enter“ bei metų pradžioje susikūrusi ženklodaros ir pakuo ių studija „Great&Golden“. Be to, „Clinic 212“ yra įsteigusi labdaros iniciatyvą „Happimess“, kuri rūpinasi šeimomis, auginančiomis sunkiai sergančius vaikus.

„Mūsų agentūra susikūrė 2007-2010 metų ekonomikos krizės pabaigoje. Tuomet išdrįsome ir laimėjome. Dabar, po dešimties metų, pandemijos sukeltos krizės akivaizdoje mes vėl žengiame drąsų žingsnį – investuojame plėsdami savo komandą. Mantas yra patyręs ir gerai žinomas reklamos „vilkas“, o jo vadovaujamų komandų sukurti darbai vertinami ne tik klientų, bet ir apdovanoti reklamos festivaliuose Lietuvoje bei užsieny. Džiaugiamės jo atėjimu į mūsų komandą, matome jam puikias perspektyvas atsiskleisti kitose reklamos agentūros veiklos srityse“, –pranešime žiniasklaidai cituojama „Clinic 212“ agentūrų grupės vadovė Jolanta Pupkevičienė.

„Prisijungti prie „Clinic 212“ grupės paskatino jos įkūrėjų noras stiprinti bendradarbiavimą tarp trijų agentūrų bei galimybė kurti kompleksiškas, naujos kartos vartotojams skirtas kampanijas tiek esamiems klientams, tiek ir būsimiems. Savo kelią reklamos pasaulyje pradėjau nuo darbo su skaitmenine reklama, todėl smagu, kad prisijungęs prie šios agentūrų grupės galėsiu pritaikyti savo žinias ir padėti agentūros „Enter“ potencialą“, – teigia Mantas Velykis.

Tarp „Clinic 212“, „Enter“ ir „Great&Golden“ klientų – „Circle K“, „Lietuvos Oro Uostai“, KFC, „ACME grupė“, „Swedbank“, „Pegasas“, „Cosmoway“, „Impuls“, „Vilniaus duona“, „Compensa“ ir kiti. [...] „Clinic 212“ agentūrų grupės apyvarta 2019 metais, lyginant su 2018-ais augo beveik 15 proc. ir siekė 1,95 mln. EUR.

M360