„Džiaugiuosi, kad per penkerius metus Lietuvos marketingo asociacijos LiMA organizuojami „Metų CMO“ rinkimai sulaukė pripažinimo ir įtraukė visą marketingo bendruomenę. Šiais metais gavome 39 marketingo profesionalų paraiškas.
Iš jų išrinkti TOP 10 geriausių vadovų buvo sunkus iššūkis komisijai. Vėliau komisija susidūrė su dar sunkesniu uždaviniu – iš itin gerų marketingo vadovų išrinkti geriausią“, – kalbėjo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
L. Šiautkulis pastebi, kad rezultatais, verte pagrįsti pokyčiai, kuriuos marketingo vadovas įneša į organizaciją bei rinką, tapo vienu svarbiausių kelrodžių renkant Metų CMO.
„Susipažinę su kandidatų paraiškomis, galime apibendrinti, kad marketingo vadovas visų pirma yra verslo vystymo vadovas. Nors visus reikalavimus rinkodaros vadovui trumpai apibrėžti labai sunku, bet stiprus verslumo ir drąsos užtaisas yra viena pagrindinių savybių, kuria išsiskiria kandidatai į „Metų CMO“ titulą.
„Rinkimai atskleidė, kad marketingo vadovai darosi vis universalesni, jie geba labai sėkmingai dirbti keisdami industrijas. Būti įvertintam Metų marketingo vadovo rinkimuose – puikus būdas žinomumui ir patrauklumui darbo rinkoje didinti“, – pridūrė „Metų CMO’19“ rinkimų komisijos narė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė.
Metų CMO rinkimų komisijoje dalyvavęs LiMA valdybos narys, agentūros „digitouch!“ partneris Andrius Kontrimavičius sako, kad jį nustebino, kad net tie marketingo vadovai, kurie neturi ilgametės vadovavimo patirties, labai aiškiai supranta savo vaidmenį ir funkciją organizacijoje. Jie imasi apgalvotų ir tikslingų veiksmų, prisidedančių prie pačios organizacijos plėtros ir augimo.
Prie rinkimų komisijos prisidėjęs „Metų CEO 2018“ „Šviesos konversija“ direktorius Algirdas Juozapavičius teigia, kad svarbūs ne tik asmeniniai rezultatai, bet ir įtaka visai šalies ekonomikai.
„Šio konkurso laureatai – neabejotini marketingo lyderiai, prisidėję ne tik prie savo sektoriaus, bet ir prie šalies ekonominio vidurkio augimo. Išskirčiau du pagrindinius šių metų dalyvių panašumus, kurie tendencingai atsispindi visuose įgyvendintuose veiksmuose – tai efektyvumas ir augimas.
Šie rodikliai stiprina ir formuoja bet kurio prekės ženklo įvaizdį. Matydamas juos neabejoju, kad viena iš svarbiausių ateinančių metų marketingo tendencijų bus ne tik toliau užtikrinti nuoseklų augimą, bet ir gerinti jo kokybę, didinant auditorijos įsitraukimą bei kuriant jos pasitikėjimą prekės ženklu“, – komentavo jis.
Šiais metais Metų CMO’19 komisiją sudarė: Metų CMO 2018, UAB „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas; Metų CEO 2018, UAB „Šviesos konversija“ direktorius Algirdas Juozapavičius; Jaunasis metų CEO 2018, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas Artūras Salda; vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė, LiMA valdybos pirmininkas, „BPN LIETUVA“ vadovas Linas Šiautkulis; LiMA valdybos narė, UAB „BIOK laboratorija“ prekės ženklo KILIG vadovė Ieva Semaškienė; LiMA valdybos narė, UAB „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, KTU docentė - praktikė Ornela Ramašauskaitė; LiMA valdybos narys, UAB „digitouch!“ partneris Andrius Kontrimavičius; LiMA valdybos narys, UAB „Bonus socius“ direktorius Laimis Jančiūnas; LiMA valdybos narys, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius; LiMA valdybos narys, UAB „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius.
Komisijos nariai negalėjo vertinti savo kolegų, klientų ar tiesioginių konkurentų veiksmų.