„Šį kartą pasirinkome kitą komunikacijos kelią, bet ideologiškai artimą mūsų pačių veiklai. Nutarėme tapti patarėjais, teikiančiais visapusišką pagalbą deklaruojantiems, bet iki šiol neskyrusiems 1,2 proc. savo GMP. Tad jau netrukus startuos nemokama telefono linija, o kartu su kūrybos partneriais įgalinsime „pusės darbo“ idėją“, – sako fondo vadovė Justina Žukauskienė.
Anot jos, remiantis oficialia Valstybinės mokesčių inspekcijos statistika, iš visų praeitais metais deklaravusių pajamas Lietuvos gyventojų, tik 44 proc. pasinaudojo galimybe paremti įvairias organizacijas, skirdami 1,2 proc. GPM.
„Mamų unijos“ duomenimis, pernai pasirinkusi būsimos kandidatės į Lietuvos Prezidentus komunikacijos kelią, ji sulaukė 723 tūkst. eurų gyventojų 1,2 proc. pajamų paramos.
„Tai reiškia, kad parama galėjo būti ir dvigubai didesnė, jei deklaravę pajamas gyventojai būtų padarę viso labo vieną papildomą paprastą sprendimą ir pasinaudotų galimybe paremti. O tai dar vienas laimingesnis vaikas ir jo šeima“, – sako J. Žukauskienė.
Reklamos agentūros „Spark“, ilgus metus bendradarbiaujančios su „Mamų unija“, vadovo teigimu, turime ganėtinai keistą situaciją, kuomet gyventojai deramai atlieka savo pareigą valstybei, tačiau dėl nežinomų priežasčių nepasinaudoja nemokama galimybe paremti tuos, kuriems jų parama yra gyvybiškai būtina.
„Pajamų deklaracija – tik pusė darbo. Atlikite jį iki galo! Skirkite 1,2% savo GPM vėžio pakirstiems vaikams“, – raginama pranešime.

Apie PLF „Mamų unija“.
„Mamų unija“ jau 16 metų globoja vėžio pakirstus vaikus ir jų šeimas. Kasmet vėžio diagnozę Lietuvoje išgirsta apie 100 vaikų, kuriems „Mamų unija“ suteikia nemokamą kompleksinę paramą: nuo apgyvendinimo Šeimos namuose ir psichosocialinės pagalbos iki būtiniausių reabilitacijos paslaugų.