R. Širvinskas-Makalius pasidalino istorija savo feisbuko paskyroje.

„Makaliaus vardu per tiek veiklos metų yra naudojęsi daugybė sukčių ir aferistų – su mano atvaizdu skatindavo investuoti, nes neva per naktį praturtėjau ir tapau milijonieriumi kriptovaliutų dėka, tuomet bandė apsimesti mano įmone ir sekėjus „apdovanoti“ nebūtais prizais, už kuriuos reikia susimokėti. Kovodavom, skirdavom savo laiką ir blokuodavom tokius sąžinės neturinčius. Labai pikta, ypatingai, kai Lietuvos policija mums negalėjo niekuo padėti ir net oficialiai atrašydavo – esate žinomas asmuo, Jūsų nuotraukų pilnas internetas, todėl jomis gali naudotis visi (???). Bet tikiu, kad tie laikai jau baigėsi, žmonės protingi, mes vietoje pykčio stengiamės šviesti visuomenę, kad į sukčių pinkles nepakliūtų ir sėkmingai tai darome toliau galite neabejoti.

Tačiau pastaruoju metu Makaliaus sėkme įžūliai naudojasi iki šiol mano gerbta, bet dabar jau į paraštes nurašyta Gera dovana įmonė, kuri neturėdama teisės savo reklamose naudoja patentuotą ir mums priklausantį vardą MAKALIUS, apsimeta, jog parduoda skrydžius oro balionu „Makalius“ ir taip klaidina visus vartotojus, kas galimai yra nesąžininga veikla, bet šitą jau išsiaiškinsim, turbūt niekam neįdomu, nes čia norėjau tik viešai gėdos lentoje paskelbti. Mes neturime jokio bendradarbiavimo su šia įmone ir mūsų skrydžių pas juos įsigyti tikrai negalima.

Asmeniškai net ir tokiose ššš situacijose stengiuosi įžvelgti kažką gero – kartu su komanda ir mūsų pilotu Mariumi įgyvendinta svajonė turėti savo oro balionus ir mūsų skaitytojams suteikti galimybę pasigrožėti nuostabia Lietuvos gamta tapo sėkminga, sektina ir net geidžiama nusivilioti.
Savo draugus nuomonės formuotojus, turinčius nemažas žiūrovų auditorijas prieš priimant sprendimą reklamuoti Gera dovana skatinu gerai pagalvoti, kaip jaustumėtės, jeigu mano vietoje atsidurtumėte Jūs. Manau, kad būtų neskanu, nemalonu, pikta ir šlykštu“, – rašo jis.

„Gera dovana“ atstovas Ramūnas Bruzgys aiškina, kad įvyko nesusipratimas.

„Esame tie, kurie gerbia sąžiningą konkurenciją ir tokių dalykų patys netoleruojame. Niekada nekūrėme antraščių su Makaliaus prekės ženklu. Patikrinome visas naudojamas antraštes ir ten Makaliaus neradome. Naudojamės „Google Ads“ paslaugomis ir jų automatizuota funkcija, kur į skelbimo antraštę įterpiama vartotojo įvesta paieškos užklausa. Naujausiuose PMax (Performance Max) reklamos formatuose nėra galimybės uždrausti raktinių žodžių tiesiogiai nesusiekus su „Google“ atstovais.

El. prekyboje užsakyti „Google Ads“ reklamą pagal kitus prekės ženklus – dažna praktika. Tačiau po šio incidento nutarėme atsisakyti Makaliaus prekės ženklo pavadinimo raktažodžių sąrašuose, ir taip užkirsti galimybę „Google“ algoritmui įterpti raktažodį į mūsų reklamą“, – komentavo R. Brūzgys, sakydamas, kad atsakė ir pačiam R. Širvinskui-Makaliui.

Visgi, jo šis atsakymas neįtikino. „Raktažodžiai su šita problema neturi nieko bendro. Problema yra mano vardo (Makalius) akivaizdus naudojimas reklamoje, kas tikrai yra neleistina (neturiu mintyje raktažodžių, o turiu akivaizdų klaidinimą, jog jie kažką parduoda susijusio su Makaliumi)“, – sakė jis, nerimaudamas, kad suklaidinti gali būti daugiau žmonių.