Bendrovės ESG (angl. environmental, social, governance) strategijoje nubrėžtos trys svarbiausios kryptys – būti tvaria ir etiška įmone, atsakingu ir patraukliu darbdaviu bei išlaikyti lyderystę tarp Baltijos regiono žiniasklaidos priemonių.

„Delfi“ direktoriaus Vytauto Benokraičio teigimu, diegiama strategija yra apibendrinimas ir tąsa dėmesio, kurį bendrovė iki šiol skyrė tvarumui organizacijos viduje, jo idėjų sklaidai bei socialiai atsakingai ir etiškai žurnalistikai.

„Esame didžiausia internetinė Baltijos šalių žiniasklaidos priemonė, savo auditorijoms siekiame būti pagrindiniu ir patikimiausiu informacijos šaltiniu. Lyderystė mums reiškia ne tik įtaką, bet ir atsakomybę prieš skaitytojus ir žiūrovus, reklamos užsakovus bei visuomenę – darbą laikantis aukščiausių tvarumo ir atsakingo verslo standartų, nekenkiant žmonėms bei aplinkai“, – kalba V. Benokraitis.

Pokyčius ėmė skatinti prieš kelerius metus

„Delfi“ ESG strategijoje numatyta, kad ambicingi tikslai (KPI) iškelti ir pažanga bus matuojama devyniose srityse: „Delfi“ kaip žiniasklaidos priemonės įtakos bei nepriklausomybės, atsakingos reklamos platformos, klientų teisių ir interesų apsaugos, tvaraus išteklių naudojimo ir poveikio klimatui, atsakingo valdymo, tiekimo grandinės tvarumo, darbuotojų asmeninio ir profesinio tobulėjimo, darbuotojų gerovės, taip pat įvairovės, lygybės ir įtraukties.

V. Benokraitis pabrėžia, kad „Delfi“ darbuotojams visada buvo keliami aukščiausi skaidrumo reikalavimai, numatyti etikos kodekse. Praėjusių metų pradžioje „Delfi“ atsisakė ir anoniminių komentarų. Šis žingsnis ne tik sumažino neetiškų, nesantaiką kurstančių komentarų kiekį, bet ir augina registruotų vartotojų bendruomenę, kuri skatina kurti daugiau kokybiško turinio.

Jau prieš kelerius metus „Delfi“ į žiniasklaidos darbotvarkę įtraukė tvarumo temą, kuri išaugo į didžiausią tvarumo iniciatyvą Lietuvoje.

„2021 metais sukūrėme didžiausią tvarumo projektą Lietuvoje „Tvari Lietuva“. Jis skirtas supažindinti mūsų auditorijas su tvarumo esme, geraisiais pavyzdžiais, problemomis bei iššūkiais, ir ugdyti žiūrovų ir skaitytojų tvarumo kompetencijas bei kovoti su žaliuoju smegenų plovimu išnaudojant skirtingas medijų platformas – televiziją, radiją, naujienų portalus bei socialines medijas“, – sako V. Benokraitis.

Kartu „Delfi“ yra tvarumo ir aplinkosaugos organizacijų informacinis partneris, padedantis joms skleisti informaciją ir pasiekti visuomenę.

Ambicingas tikslas – nulinis CO2 išmetimas iki 2050-ųjų

„Delfi“ skaičiavimais, jau praėjusiais metais bendrovės CO2 emisijos atitiko Šiltnamio efektą sukeliančių dujų protokolą (ang. GHG Protocol) ir tarptautinius standartus, įskaitant ISO 14064 ir ISO 14040 serijas.

Bendrovė kuria strategiją dar efektyviau mažinti emisijas ir iki 2030 metų išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį sumažinti pagal Paryžiaus susitarimą dėl klimato kaitos, o iki 2050 metų – sumažinti iki nulio. Siekiant šių tikslų, biuro patalpose bus pereinama prie atsinaujinančios energijos, užtikrinama tvari energija „Delfi“ duomenų centruose, įgyvendinamos kitos priemonės.

Tvarumo iniciatyvos neįsivaizduojamos ir be darbuotojų įsitraukimo. „Delfi“ savo darbuotojams suteikia dvi apmokamas savanorystės dienas per metus, kurias skatina išnaudoti dalyvaujant tvarumo iniciatyvose.

Rūpindamasi darbuotojų fizine ir psichine sveikata bei tobulėjimu, bendrovė jiems suteikia sveikatos draudimą, sporto klubo abonementą, skatina daugiau judėti, suteikia galimybę konsultuotis su psichologu. Be to, organizuojami įvairūs mokymai, skirti kelti darbuotojų kvalifikaciją, darbuotojai skatinami dalyvauti įvairiose konferencijose. Remiantis ESG strategija, visi „Delfi“ darbuotojai iki 2025 metų turės asmeninius mokymosi ir tobulėjimo planus.