Prekės ženklas „Lush“ įkėlė daugiau nei 100 „story“ (liet. istorija) į savo „Instagram“ paskyrą. Jais kosmetikos gamintojas savo 570 tūkst. sekėjų pranešė, kodėl traukiasi iš socialinio tinklo, rašo thetimes.co.uk.

„Socialiniai tinklai apsunkina tiesioginę komunikaciją. Pavargome kovoti su algoritmais, nebenorime mokėti už įrašų pasirodymą jūsų paskyrose. Nusprendėme, kad laikas pasitraukti. Norime, kad bendravimas būtų artimesnis. Ir ne apie tai, kas surinks daugiau mygtukų „patinka“, – tikina jie.

Komunikacijos specialistė Nina Sawetz aiškina, kad tai keistas tokio garsaus prekės ženklo pasirinkimas: „Kita vertus, manau, kad jie ištrina savo socialinio tinklo paskyrą, bet tikrai bendradarbiaus su nuomonės formuotojais ir taip skleis žinią apie savo produktus. Jei taip bus, iš tikrųjų jie niekur nesitraukia.“

Toks kosmetikos gamintojo „Lush“ sprendimas iš tiesų sukėlė nemažai diskusijų – sakoma, kad ir kitos įmonės gali pasekti šiuo pavyzdžiu ir pasitraukti iš socialinių tinklų. Vieni vartotojai išreiškė nuomonę, kad verslams „Instagram“ nebenaudingas, niekas nenori mokėti krūvos pinigų, nes pasiekti tikslinę auditoriją sunku. Kiti tikina, kad anketos ištrynimas – viešųjų ryšių žingsnis, norint pasireklamuoti ir pranešti ar priminti apie save.

Pastebėta, kad ir kitos garsios įmonės neperka reklamos „Instagram“ paskyrose. Pavyzdžiui, bendrovė „Nivea UK“, neskelbė jokios informacijos nuo šių metų sausio mėnesio.