„Lietuvoje dauguma kelionių vis dar atliekamos automobiliais, kartais nesusimąstant apie žalesnes ir visaip kitaip „-esnes“ transporto priemones. Tad šia kampanija siekiame tiek parodyti keliavimo traukiniu privalumus ir platų „LTG Link“ siūlomų paslaugų spektrą, tiek ir kurti naują keliavimo traukiniu kultūrą. Mūsų traukiniautojai – tai žmonės, kurie keliauja traukiniais, tuo mėgaujasi ir kelionės traukiniu laukia bene tiek pat, kiek ir kelionės tikslo. Būtent tokie žmonės ir tapo mūsų kampanijos herojai, kviečiantys ir kitus išbandyti traukinius“, – sako „LTG Link“ verslo plėtros ir rinkodaros vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Pasak jos, kaip po visą Lietuvą kursuoja tvarų susisiekimą kuriantys traukiniai, taip šia kompanija bendrovė nori pasiekti itin didelę tikslinę auditoriją – visus po šalį laisvalaikiu keliaujančius žmones. Bendrovė pirmiausia kreipiasi į tuos, kurie traukinius vis dar dažiausiai mato per savo automobilio langą ir kviečia juos išbandyti tvaresnį keliavimo ir laisvalaikio leidimo būdą – persėsti iš įprastinio automobilio į traukinį.
„Kampanija atspindi kelionių traukiniais esmę – bendrystę tarp traukiniautojų, beribes galimybes kelionės metu – nuo dviračių ir gyvūnų pervežimo, iki miegojimo, skaitymo, stalo žaidimų ir tiesiog – svajojimo. Kampanija taip pat kalba apie tvarumą, nuotykių jausmą ir daugelį kitų privalumų, kuriuos turi būtent traukiniai. Kampanija linksmai apžvelgia skirtumus tarp kelionių traukiniais ir automobiliais bei kviečia permąstyti savo pasirinkimus, šokti į traukinį ir negaišti laiko prie geležinkelio pervažos. Juk kelionė yra tokia pat svarbi, kaip ir tikslas“, – dalinasi D. Aleksandravičienė.
2023 m. KANTAR rinkos potencialo duomenimis, laisvalaikio tikslu Lietuvoje keliauja 80 proc. šalies gyventojų. Tai yra itin platus tvariau po šalį judėti galinčių žmonių ratas, kuriuos „LTG Link“ nori paskatinti nuobodžias greitkelių juostas pakeisti į ritmingas keliones traukiniu, užburiančius vaizdus pro langą, žvilgsnį į knygą ar bendrakeleivį.
Traukiniautojų kampanijos idėjos autoriai – agentūra „Havas Creative Vilnius“, gamyba rūpinosi „DANSU Films“, reklaminį klipą režisavo Domas Petronis.