Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), atlikusi tyrimą, konstatavo, kad „TV3“ televizija viršijo leistinas 12 minučių per valandą reklamos trukmės apimtis.

Kaip teigiama LRTK rašte, pažeidimai aptikti nagrinėjant 2018 m. gegužės 14, lapkričio 12, lapkričio 26, gruodžio 2 d. televizijos programas. LRTK kreipėsi į „TV3“ valdančią bendrovę „All Media Lithuania“, prašydama pateikti argumentuotus pasiaiškinimus dėl nustatytų pažeidimų.

Kaip anksčiau rašė M360, šiuo metu galiojančią tvarką planuojama keisti, leidžiant televizijoms pačioms nuspręsti, kada kiek reklamos rodyti, jei jos neviršys 20 proc. per parą reklamai skiriamo eterio ribos.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją