LRT televizijos laidoje „Labas rytas, Lietuva“ generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė ir jos pavaduotojas Gytis Oganauskas pristatė naująjį šūkį – „Renkamės iššūkius“, naujo sezono vaizdo klipą (rež. Rokas Makarevičius) ir laukiančias naujienas, tarp kurių yra ir televizijos eteryje ilgą laiką nematytų Martyno Starkaus ir Nomedos Marčėnaitės sugrįžimas.

„Pirmas didelis iššūkis, kurį sau prisiima LRT, bus jau už poros savaičių – 100 valandų tiesioginė transliacija, sujungsianti LRT televiziją, radiją ir LRT.lt portalą", – intriguoja G. Oganauskas.

Pasak generalinės direktorės M. Garbačiauskaitės-Budrienės, frazė „Renkamės iššūkius“ geriausiai atitinka tai, kas dabar vyksta visose trijose LRT platformose. „Nebepakanka to, kas buvo vakar, norime eiti į priekį, daryti daug naujų dalykų vienu metu – tai yra dideli iššūkiai net ir tokiai galingai ir didelei organizacijai kaip LRT, todėl iššūkių tema mums yra aktuali. Vyksta daug permainų ir naujovių vienu metu: pačios organizacijos atnaujinimas, naujo radijo ir televizijos sezono tinklelio atnaujinimas, interneto portalo atnaujinimas, mūsų prekės ženklo stiprinimas“, – sako ji.

Naujo sezono vaizdo klipe pasirodo dailininkė, parašiutininkė, sportininkai, kiti žmonės. G. Oganauskas pabrėžia, kad klipe nebuvo samdytų profesionalių aktorių. „Tai yra žmonės, kurie kažkada gyvenime žengė pirmąjį žingsnį. Todėl norime parodyti, kad LRT yra ta organizacija, kuri pasakoja apie Lietuvą ir pasaulį keičiančius žmones. Iššūkis turbūt ir yra tas dalykas, kai mintis šauna į galvą, įveiki baimę ir pradedi daryti, išeini iš savo komforto zonos. Mes to ir siekiame, išeiti iš komforto zonos, patys keistis ir besikeisdami keisti kitus“, – sako jis.

Paklausti apie naujienas, žiūrovų laukiančias LRT naujame sezone, pašnekovai teigia, kad darbai televizijoje jau prasidėjo. Tiesa, generalinė direktorė pripažįsta, kad naujienų norėtų dar daugiau. G. Oganauskas vardija naujo sezono iššūkius ir naujoves: „Pradėkime nuo to, kad pirmas didelis iššūkis, kurį sau prisiima LRT, bus jau už poros savaičių – 100 valandų tiesioginė transliacija, sujungsianti LRT televiziją, radiją ir LRT.lt portalą.

Transliacijos metu persikelsime į Lukiškių aikštę – tiek LRT radijo, tiek televizijos laidos bus tiesiogiai transliuojamos iš čia. Mūsų žiūrovai, klausytojai ir skaitytojai galės gyvai pamatyti, kaip atrodo LRT virtuvė. Žmonės galės ateiti, pabendrauti su laidų vedėjais, išvysti ne tik tuos žmones, kuriuos mato ekrane, bet ir didžiulę komandą, kuri yra už kadro.

100 valandų tiesioginė transliacija pasirinkta neatsitiktinai – švenčiame Lietuvos šimtmetį, todėl tai yra tarsi LRT dovana Lietuvai. Tai bus ir savotiškas rekordas. Lietuvos rekordų knygoje yra užregistruotos 76 tiesioginės transliacijos valandos. Tai irgi buvo LRT transliacija: 1991 m. sausio 13-ąją užėmus LRT pastatą Konarskio gatvėje transliaciją perėmė Kaunas ir be pertraukų transliavo 76 valandas.

LRT vadovai sako, kad naują sezoną siekia pristatyti ne tik kaip televizijos, bet kaip visos LRT žiniasklaidos grupės sezoną. Žadami laidų tinklelio pasikeitimai, atsiras naujų balsų, naujų laidų, rudenį keisis ir interneto portalo išvaizda, bus stiprinama komanda.

„Kalbant apie televiziją, sezoną pradėsime muzikinių koncertų ciklu „Poetų dainos“, pristatysime 10 lietuviškų kino premjerų – filmus, kurie šiemet arba buvo nominuoti Sidabrinėms gervėms, arba gavo šį apdovanojimą. Po pertraukos į LRT eterį grįš Martynas Starkus, kuris ves šeimoms skirtą iššūkių laidą „Mano mama gamina geriau“. Atsiras laida „Vartotojų kontrolė“ apie vartotojiškas problemas. Šio mėnesio pradžioje LRT naujienų tarnyboje darbą pradėjo tyrimų komanda. Su visomis naujienomis galėsite susipažinti ir 100 valandų transliacijos metu“, – pasakoja generalinės direktorės pavaduotojas G. Oganauskas.

M. Garbačiauskaitė-Budrienė priduria, kad ne tik naujame sezone, bet ir 2019 metais planuojama dėti nemažai pastangų ir resursų LRT KULTŪROS kanalo atnaujinimui. „Jis turėtų virsti kokybišku laisvalaikio kanalu. Kiekvieną dieną jame bus transliuojamos kultūros žinios, atsiras naujų laidų, naujų veidų. Pavyzdžiui, Nomeda Marčėnaitė ves naują laidą. Norime plėsti auditoriją per visas tris mūsų platformas, orientuoti mūsų kuriamą turinį į kuo didesnę auditoriją, nepamirštant taip pat ir jaunos auditorijos“, – sako ji.

Naujo sezono vaizdo klipas:

www.lrt.lt
M360