Beveik 40 apdovanojimų už geriausias, inovatyviausias, labiausiai pritraukiančias reklamas – tiek jų gavo vienas geriausių šios srities atstovų Paulo Areas. Ir visa tai – vos per dvejus metus, mat per visą savo karjerą jis jų susikrovė daugiau nei dvigubai tiek. Ne kartą Kanų liūtuose nuskynęs prestižinius apdovanojimus, reklamos virtuozas sutiko papasakoti, kaip keičiasi reklamos industrija ir kokios yra naujausios jos tendencijos.

Didžiausias iššūkis, su kuriuo teks susidurti reklamos srityje dirbantiems žmonėms, yra išlikti aktualiam nuolat besikeičiančiam vartotojui. P. Areas teigimu, šiame sektoriuje besidarbuojančius žmones būtent tai verčia neatsilikti nuo žmonių gyvenimo tempo ir bandyti užmegzti „pokalbį“, surasti kontaktą.

Paulo Areas
Paulo Areas
© Asmeninio albumo nuotr.

„Viskas pasikeitė, tačiau tuo pačiu – nepasikeitė niekas. Beveik kiekvieną vakarą, vakarieniaujant mano paauglė dukra sugalvoja naują kanalą, naują socialinį tinklą, naują ką nors – tai ir jaudina, ir kelia stresą. Būtent šis evoliucijos greitis atsispindi mūsų darbe. Nauji formatai, technologijos, inovacijos, duomenys – visa tai tapo idėjų žaidimo dalimi. Tačiau neapsigaukime – žaidimas išlieka toks pats. Jis vadinamas kūrybiškumu“, – sako reklamos guru.

Jis pastebi ir kitas tendencijas – pastaraisiais metais daugelis prekės ženklų surado savo tikslą. „Prekės ženklai vystėsi, nes jiems to reikėjo. Vartotojai nebenorėjo nieko apie juos girdėti, todėl prekės ženklams teko surasti kitų būdų ir dalykų, apie kuriuos būtų galima kalbėti. Dauguma prekės ženklų supranta, kad užsibrėžtas tikslas, balso visuomenėje turėjimas yra kur kas daugiau nei komunikacijos strategija – tai juos apibūdina“, – kalba Paulo Areas.

Paulo Areas
Paulo Areas
© Asmeninio albumo nuotr.

Daugiau apie reklamos gudrybes, tendencijas, inovacijų taikymą jų kūrime galės išgirsti visi, atvykę į vieną iš LOGIN renginių – „Curious minds“ rugsėjo 24-25 d. Šiame renginyje dalyvaus ir daug žinomų lietuvių: neuromokslininkė dr. Urtė Neniškytė, „Master Class Lietuva“ partnerė Laura Duksaitė-Iškauskienė, Europos psichiatrijos asociacijos generalinis sekretorius Eugenijus Laurinaitis, #walk15 įkūrėja Vlada Musvydaitė ir daugelis kitų.

Šiemet LOGIN keičia savo veidą – inovacijų ir technologijų gerbėjus rugsėjo 24–25 dienomis pasitiks ne vienas, o keturi renginiai. Festivalio organizatoriai, norėdami užtikrinti dalyvių, partnerių ir pranešėjų saugumą, šių metų inovacijų ir technologijų festivalį verčia 4 atskirais renginiais: „LOGIN Progress makers“, „LOGIN Curious minds“, „LOGIN Future leaders“ ir „LOGIN Game changers“. Visi šie renginiai tuo pačiu metu vyks numatytomis dienomis, parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Žmonės, kurie jau įsigijo bilietus į LOGIN 2020, turi juos pasikeisti į vieną iš pasirinktų LOGIN renginių. Vis tik, norintys susigrąžinti sumokėtus už bilietą pinigus, tą padaryti turės galimybę iki rugpjūčio 1 dienos.

Visiems pirkusiems bilietus jau išsiųsti elektroniniai laiškai. Dėl bilietų grąžinimo ar keitimo reikia kreiptis el. paštu info@login.lt arba ieškoti instrukcijos gautame laiške.

M360