Jau šią savaitę, rugsėjo 24-25 dienomis Vilniuje, parodų ir konferencijų centre „Litexpo“ įvyks didžiausias Lietuvoje inovacijų ir technologijų festivalis LOGIN, kuriame laukia daugiau nei 80 valandų įkvepiančio turinio. Kai tiek daug gerų pranešimų ir diskusijų, atrodo, nors persiplėšk – bet ko visgi negalima praleisti tiems, kurių kasdienė duona – reklama, rinkodara ar žiniasklaida?

Vienas iš laukiamiausių konferencijos pranešėjų – „Kanų liūtų“ vadovas ir valdybos pirmininkas Philipas Thomas papasakos apie kūrybiškumą ir „Kanų liūtų" fenomeną. Savo karjerą Philipas Thomas pradėjo dirbdamas žurnalistu, dirbo nacionaliniuose ir tarptautiniuose žurnaluose bei laikraščiuose, taip pat redagavo vieną geriausiai parduodamų kino žurnalų Jungtinėje Karalystėje – „Empire“, buvo vyrų auditorijai skirto žurnalo „FHM“ daugiau nei 30 šalių vykdančiuoju direktoriumi. Dabar be savo tiesioginės veiklos jis taip pat prisideda prie labdaros fondo, siekiančio įveikti maliariją pasaulyje, veiklos ir yra įvardinamas kaip kovotojas už lyčių lygybę.

LOGIN 2020: ko negalima praleisti rinkodarininkams?
© Asmeninio albumo nuotr.

Laura Ellis – nacionalinio Jungtinės Karalystės ir didžiausio pasaulio transliuotojo BBC besivystančiųjų technologijų vadovė. Moteris formuoja ir užtikrina ilgalaikę technologijų įgyvendinimo BBC strategiją. Galima sakyti, kad už visas naujausias BBC naudojamas technologijas ir transliuotojo išsivystymą, galime būti dėkingi Laura Ellis. Ji ne tik papasakos apie tai, kokias inovacijas taiko BBC, bet ir pasidalins asmenine patirtimi, kaip moteriai sekėsi išsikovoti vietą technologijų pasaulyje.

Lucy Hawking nekuria reklamų ar rinkodaros strategijų. Tačiau iš jos tikrai yra ko pasimokyti. Legendinio Stepheno Hawkingo dukra nuo mažų dienų augo aplinkoje, kur kasdien buvo diskutuojama apie mokslą – fiziką, astronomiją ar kosmologiją. Dabar ji pati bando sudominti mokslu jaunąją auditoriją ir jai tai puikiai sekasi. Nors prie jos socialinių vaidmenų yra minimi apibūdinimai žurnalistė, rašytoja, filantropė, mokslo populiarintoja, bet svarbiausia jai – atrasti unikalius metodus, kaip sudominti jaunąją kartą mokslu ir padėti geriau suprasti pasaulį šiais post-tiesos laikais.

Lucy Hawking su savo tėvu Stephenu Hawkingu
Lucy Hawking su savo tėvu Stephenu Hawkingu
© PA / Scanpix

Paulo Areas – reklamos kūrėjas, pradėjęs nuo vizualiųjų menų, o vėliau susidomėjęs technologijomis. Jam vadovaujant „Cheil“ kūrybinei agentūrai Ispanijoje, ji vos per metus padarė didžiulį proveržį ir tapo viena stipriausių agentūrų šalyje, be kitų pasiekimų, laimėjusia ne vieną „Kanų liūtą“. Dabar P. Areas yra agentūros „ForeverBeta“ Londone partneris ir kūrybos vadovas.

Erik Gatenholm – vienas iš „CELLINK“, pasaulyje lyderiaujančios 3D biospausdinimo technologijų kompanijos, įkūrėjų ir vadovas. Entrepreneris, kurio didžiausios aistros – rinkodara, pardavimai ir gyvybės mokslai. Šias sritis jis stengiasi apjungti taip, kad būtų galima pakeisti medicinos ateitį. Už ypatingus pasiekimus „Forbes“ 2018 m. jį įtraukė į 30 perspektyviausių jaunesnių nei 30 metų verslininkų sąrašą, MIT 2019 m. jį paskelbė metų inovatoriumi ir tai – tik pora iš jo turimų gausių apdovanojimų ir pasiekimų.

Be abejo, verta išgirsti ne tik pranešėjus iš užsienio – LOGIN sutiksime stipriausius Lietuvoje pranešėjus inovacijų, technologijų ir kūrybiškumo temomis. Tomas Ramanauskas, agentūrų „New!“, „Godspeedbranding“ partneris, vienas iš „Kūrybiškumo mokyklos“ įkūrėjų be kitų veiklų šiuo metu kuria ir dokumentinį filmą, kokią įtaką socialiniai tinklai daro mūsų gyvenimui.

Tomas Ramanauskas
Tomas Ramanauskas
© Organizatorių nuotr.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis papasakos apie išgyvenimo taisykles naujų ekosistemų amžiuje ir skaitmenines jėgas, nuo kurių priklauso jūsų verslas.

Tomas Varnas, vienas iš agentūros „Good One“ įkūrėjų atskleis būdus, kaip nestandartiškai pasižiūrėti į rinkodarą „Google“ paieškos sistemoje.

„Delfi Plius“ redaktorius Paulius Paulaitis kalbės apie ryškėjančią mokamo turinio tendenciją ir pasidalins patirtimi, kaip tai veikia lietuviškoje žiniasklaidoje.

Dar viena LOGIN intriga – duomenų stratego Alfredo Chmieliausko pranešimas, kuriame iš pirmų lūpų išgirsime, kaip jis asmeniškai susidūrė su skandalingąja „Cambridge Analytica“. Pastaruosius porą dešimtmečių A. Chmieliauskas dirba pačioje Silicio slėnio širdyje, kur kuria duomenų strategijas tuzinui sėkmingiausių Fortune500 kompanijų, ir tarp įdomiausių patirčių mini Kinijos verslo milžinės apsaugojimą nuo Rusijos hakerių, pagalbą Trumpui „nulaužiant“ feisbuką, milijoninio rizikos draudimo fondo valdymą, technologijų bendrovės sukūrimą dar prieš interneto burbulo sprogimą ir daug kitų, kuriomis nekantrauja pasidalinti.

O mes nekantraujame išgirsti ir šiuos pranešėjus ir dar daug kitų, kurių sąrašą galite rasti čia, tad pasimatysime LOGIN!

M360