2019-aisiais LNK televizijų grupė, vienijanti televizijas LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“ , buvo žiūrimiausia Lietuvoje. „Kantar“ tiesioginio žiūrėjimo duomenimis, LNK grupės auditorijos dalis buvo 22,5 proc., TV3 grupės – 19,8 proc., o LRT grupės – 13,5 proc.

„Šeštus metus iš eilės LNK grupė užima didžiausią televizijos rinkos dalį Lietuvoje. Lyderiais išliekame, nes, turėdami patį įvairiausią šalyje kanalų spektrą, net penkias televizijas, galime orientuotis į itin skirtingas auditorijas, – pranešime žiniasklaidai cituojama LNK generalinė direktorė Zita Sarakienė. – Tuo metu, kai pagrindinė grupės LNK televizija rodo didelius muzikinius šou, kuriamus pagal tarptautinius formatus, BTV – nacionalinės krepšinio lygos LKL varžybas, „Dakaro“ ralį, į moterų auditoriją orientuotas TV1 yra garsus savo detektyviniais serialais, „Info TV“ rodo ilgiausią šalyje naujienų laidą ir dokumentiką“.

Kasdien 2019-aisiais LNK grupės kanalus įsijungdavo 1 mln. 96 tūkst. žiūrovų. Atitinkamai TV3 grupės kanalus – 1 mln. 76 tūkst., LRT – 871 tūkst. žmonių. Vidutiniškai per dieną žiūrovai su LNK grupės kanalais praleido 48,4 min., su TV3 – 42,6 min., o su LRT – 29,1 min.

Grupė lyderiaujančiose pozicijose užbaigė 2019-uosius, LNK televizija žiūrimiausia buvo paskutinę 2019-ųjų naktį – speciali transliacija „Naujieji su LNK šeima“ tapo populiariausia naujametės nakties programa Lietuvoje. Su LNK Naujuosius šventė net 714 tūkst. žiūrovų. „Naujieji su LNK šeima“ buvo populiaresnė už visas kitas programas gruodžio 31-ąją, įveikusi LRT „Metų apdovanojimus“, TV3 rodytus I. Valinskienės ir K. Kerbedžio koncertus.

Populiariausia visų 2019 metų LNK kanalų grupės programa – „Lietuvos balsas. Vaikai“, tapusi žiūrimiausia šalyje tarp reguliarių vietinių autorių laidų.

„LNK jau kelinti metai keičiasi, perstruktūrizuoja savo auditoriją per skirtingas grupės televizijas. Per pastaruosius metus mes atsisakėme prieštaringai vertinamų, neigiamą visuomenės rezonansą sukeliančių laidų, nerodome tokių programų, kurios galimai pažeidžia teises į privatumą. Stengiamės, kad mūsų turintys būtų pozityvus, jaukus, patrauklus ir jaunesnei auditorijai“, – sako LNK programų direktorius Jurgis Jefremovas.

Šiemet didžiausia kanalų grupės televizija LNK švęs savo 25-ąsias įkūrimo metines, skaičiuojant nuo 1995-ųjų, kai į eterį išėjo pirmoj LNK televizijos programa – informacinė pramoginė laida „Ryto ratas“.

Didžiausia dovana žiūrovams artėjančio LNK 25-mečio proga – tai 2020-ųjų vasarą vyksiantis Europos futbolo čempionatas, mėnesiui užvaldysiantis LNK ir BTV kanalus. Premjeros lauks ir jubiliejinį 2020/2021 sezoną, LNK įsigijo teises kurti naują pasaulinį hitą – „The Masked Singer“, šiame šou įžymybės dainuoja pasislėpusios po kaukėmis.

M360