Verslo elgesį su prekės ženklu kartais norisi prilyginti tėvų požiūriui į savo vaiką – taip, jis tobuliausias ir vienintelis. Tačiau tik... jums. Tad noras, kad kiekvienas vartotojas turėtų tokį santykį su tavo prekių ženklu yra ne tik neįmanomas, bet ir neprotingas. Iš didelės meilės arba dėl prastų strategijų prekės ženklas atsiduria visur. O visur dažniausiai reiškia bet kur. Tad dalinuosi keliais nemokamais patarimais svarstantiems, kur geriausia šiuo metu užlipdyti savo prekės ženklą – ar ant gertuvės, ar ant skėčio.

1. Daiktai su prekės ženklu – nauda prekės ženklui, o ne vartotojui. Tiesiog reikia tai suprasti ir priimti. Nesvarbu, kokio brangumo, unikalumo ar išskirtinumo daiktą puošia jūsų prekės ženklas, tai – daiktas su prekės ženklu. Tad tokį daiktą naudojantis žmogus arba demonstruoja lojalumą jums, arba neturi kito pasirinkimo. Ir vienu, ir kitu atveju – nauda jūsų prekės ženklui. Taip, galbūt jums tai daug kainavo, galbūt skyrėte daug laiko, minčių, energijos ir pan. Deja, čia panašiai kaip aptarnaujant klientus – jie visada teisūs. Kitaip tariant, jie nėra niekaip įpareigoti naudoti kažką su jūsų logotipu.

2. Kai jau suprasite, kad logotipais puošti daiktai, kuriuos naudoja jūsų klientai – paslauga jums, taip pat suprasite, kad tai nėra geriausias prizas sudėtinguose konkursuose. Be galo juokinga klausyti konkursų brangiame eteryje, kur žmonės turi atsakyti į daugybę sudėtingų klausimų, kad laimėtų skėtį su kompanijos logotipu. Ar susimąstėte, kam to skėčio IŠ TIKRŲJŲ reikia ir ar tas vartotojas yra jūsų klientas?

3. Galvok, kur dedi prekės ženklą. Saldainiai prekės ženklu pažymėtuose popierėliuose galbūt atrodo gražiai, tačiau saldainiai suvalgomi, o popierėliai keliauja į šiukšlių dėžę... kartu su prekės ženklu.

4. Mažiau visada yra daugiau. Nesvarbu, kaip norėtųsi sutaupyti, tačiau jeigu jaučiate poreikį turėti pažymėtų tušinukų/skėčių/gertuvių ar pan., darykite kokybiškus. Taip taip, geriau mažiau, bet kokybiškų. Patikėkit, prastas tušinukas skiriasi nuo prasto tušinuko su jūsų ženklu.

5. Grotažymės, kurios rūpi ne tik jums. Sekdamas madas, verslas vis dažniau vykdo akcijas-atrakcijas, kuriose dalyvaujantys vartotojai raginami publikuoti įrašus su įvairiomis grotažymėmis. Va čia ir prasideda. Galbūt konkursus organizuojantys žmonės patys niekada niekur nedalyvavo? Kada jūs paskutinį kartą su dideliu noru dėjote grotažymę, pavyzdžiui, #myliuprekeszenkla? Žmonės nori kalbėti apie save, nori tapatintis su tam tikromis emocijomis, nuotaikomis ir pan. Prekės ženklas gali suteikti sąlygas taip pasijusti, tačiau tai neturi nieko bendro su grotažyme, kurioje yra prekės ženklas. Tad kitą kartą, kai organizuosite konkursą, kurkite grotažymes, kurios gali patikti jūsų vartotojui, o ne tokias kurios patinka jums.

6. Jeigu maišelis su prekės ženklu, jis – nemokamas. Mano nuomone, tai auksinė taisyklė, kuria turėtų prasidėti bet koks vadovėlis apie verslą ir komunikaciją. Nesuvokiama, kaip verslas gali versti klientą, kuris ką tik išleido X eurų, pirkti maišelį už kelis centus su kompanijos prekės ženklu. Sakot, ekologija? Suprantu ir pateisinu tokias vertybes, tačiau tuomet PRIVALOTE parduoti paprastą maišelį be jokių ženklų. Dar yra viena nedidelė gudrybė – jeigu tikrai manote, kad tie keli maišelio centai turi svarbią įtaką jūsų verslo rezultatams, įskaičiuokite į kainą. Tačiau nustokite klausinėti manęs, ar PASKAIČIUOTI maišelį su jūsų prekės ženklu.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją