LiMA direktorės ir EMC valdybos narės Alvydės Palaimaitės teigimu, norint perprasti ir nuspėti rinkodaros sektoriaus tendencijas ateityje, marketingo sričių atstovų grįžtamasis ryšys yra būtinas.

„Siekdami prognozuoti svarbiausius Europos marketingo sektoriaus vadovų prioritetus ir iššūkius artėjantiems metams, EMC kiekvienais metais organizuoja tarptautinę apklausą. Tad prisidėdami prie šios apklausos organizavimo ir rezultatų analizės, ne tik kartu formuojame kryptis tolimesnėms rinkodaros sektoriaus studijoms, bet ir suteikiame paramą ir palaikymą marketingo bendruomenėms, atsižvelgiant į skirtingų šalių poreikius“, – sako A. Palaimaitė.

„Marketing Agenda 2021“ šiemet sieks atsakyti į du pagrindinius klausimus: kokios marketingo sritys ir projektai bus svarbiausi kitąmet bei su kokiais pagrindiniais iššūkiais susidurs rinkodaros sektoriaus atstovai, siekdami sėkmingai įgyvendinti minėtas veiklas.
LiMA direktorė ir EMC valdybos narė Alvydė Palaimaitė

Tikisi aktyvaus Lietuvos marketingo bendruomenės įsitraukimo

Vos 5 minučių iš Europos marketingo vadovų, marketingo projektų vadovų, įmonių direktorių ir valdybos narių pareikalausianti apklausa yra sudaryta anglų kalba. Ją užpildžiusieji ne tik prisidės prie geresnio žemyno šalių marketingo strategijų, procesų, iššūkių ir reikalavimų supratimo, bet ir gaus apibendrintus tyrimo rezultatus.

A. Palaimaitė pažymi, kad Lietuvos marketingo bendruomenės nuomonė yra ypatingai svarbi, o aktyviai dalyvaujant EMC veikloje, šalies rinkodara tampa dar labiau matoma visoje Europoje.

„Galime tik pasidžiaugti, kad praėjusiais metais Lietuva buvo pirmoje vietoje pagal tyrime dalyvavusių marketingo vadovų kiekį, atsižvelgiant į šalies gyventojų skaičių. Tikimės, kad šie metai bus lygiai tokie pat sėkmingi“, – teigia LiMA direktorė ir EMC valdybos narė.

Apklausą prašoma užpildyti iki š.m. gruodžio 11 d. Apklausą rasite čia.