„Lietuvos marketingo asociacija nuo pat karo pradžios aktyviai organizuoja ir prisideda prie įvairių pagalbos Ukrainai iniciatyvų ir jų viešinimo. Šį kartą kartu su LRT organizuojame paramos renginį, siekdami įtraukti verslo bendruomenę į akciją „Radarom“, parodyti įvairiapuses rėmimo galimybes, jų naudą pačiam verslui ir paskatinti aukoti“, – kviečia Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė

Pirmoje Ukrainos paramos renginio dalyje bus pristatyta kampanijos „Radarom“ idėja, planavimo procesas ir kampanijos įgyvendinimo užkulisiai apie kuriuos papasakos LRT komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė ir LRT rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Velykis.

Antroje renginio dalyje vyks diskusija apie tai, kaip verslas gali prisidėti prie iniciatyvos „Radarom“. Vienas pagrindinių kampanijos organizatorių, „Stiprūs kartu“ iniciatorius Edmundas Jakilaitis, papasakos apie skirtingas įmonių galimybes remti iniciatyvą, o „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė atskleis rėmimo naudą įmonių reputacijai. Įmonių pavyzdžiais ir patirtimi, prisidedant prie akcijos, dalinsis „Dansu“ bendraįkūrėja ir vadovė Gabija Siurbytė ir „SBA Grupės“ komunikacijos ir marketingo vadovas Giedrius Simonavičius.

Nemokamas LiMA ir LRT renginys „Radarom“ istorija: idėja, iššūkiai ir galimybės verslui vyks jau vasario 13 d. 16 val. internetu. Būtina registracija čia.