Vieno kozirio nebepakanka

„Kasmet vykdant Reputacijos tyrimą, paprastai būna viena labai aiški pagrindinė tema, kuri iš esmės galėdavo nulemti viską – pandemijos pradžia ir pagalba medikams, verslo veiksmai per karantiną, tuomet – reakcija į naują Rusijos invaziją į Ukrainą ir parama užpultai šaliai. Tačiau šiemet vienos temos-didvyrės nėra ir grįžo seniai regėtas kompleksiškumas. Šiemet nebepakanka kuriant savo reputaciją būti geru tik vienoje dominuojančioje srityje, nes turi atsižvelgti į begalę jų – tebesitęsiančio karo, infliacijos, tvarumo, socialinės atsakomybės ir kitų“, – mano „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė R. Gaudiešienė.

Kaip ir 36-as kilometras maratonininkams, taip ir pastarieji metai Lietuvos verslui reputacine prasme galėjo tapti ir palaima, ir prakeiksmu, kadangi toks kompleksiškumas apnuogina tikrąsias organizacijos vertybes.

„Koks tu esi 36-am kilometre, toks tu ir esi iš tikrųjų. Kai kojas vos pakeli, galva sukasi, silpnumas atima jėgas – nebegali apsimetinėti ir parodai savo tikrąjį veidą. Taip ir dabar tikrąją verslo valią ir viziją atskleidžia organizacijų veiksmai iššūkių karuselėje. Turint tik vieną opią temą, nėra sunku priimti gražų ir teisingą sprendimą. Tačiau kai reikia žongliruoti daugeliu jų, išsivalo tikrosios vertybės. Būtent jos ir lemia, kokius sprendimus verslas daro – gražius ar kvailus. O jie ir kels arba smukdys reputaciją“, – sako R. Gaudiešienė.