Išmoko atsirinkti projektus

Daugiau nei 200 narių turinti kompetentinga konkurso komisija, kurią sudaro didelę patirtį turintys mokslininkai, spaudos atstovai, dizaino sričių profesionalai bei verslininkai iš viso pasaulio, tris lietuvaitės darbus įvertino aukštais balais. S. Bingelytė neslepia esanti optimistė ir tikėjusi savo darbų pranašumu. Šios pergalės dizainerei ne tik jos profesionalumo įvertinimas, bet ir didžiulė paskata toliau tobulėti ir kurti aukštos kokybės produktus, kuriančius pridėtinę vertę, funkcionalumą, išskirtinį produktyvumą.

„Kadangi šioje srityje dirbu jau 17 metų, išmokau atsirinkti projektus, prie kurių dirbsiu. Stengiuosi dirbti su tais produktais ar paslaugomis, kurios vienaip ar kitaip prisideda prie žmonių sveikatos, aplinkos ar asmeninio tobulėjimo gerinimo. Kai pati tikiu tuo, ką kuriu – gaunasi puikus rezultatas“, –pranešime žiniasklaidai sako S. Bingelytė, kuri taip pat yra Europos prekių ženklų ir pakuočių dizaino asociacijos („European Brand & Packaging Design Association“), įkurtos 1991 m. Šveicarijoje, pirmoji ir vienintelė narė iš Lietuvos.

Moterų universitetas suteikė visišką kūrybinę laisvę

S. Bingelytė, sukūrusi moterų universiteto „Woman of Wonder“ logotipą ir prekės ženklo identitetą, sako, kad tikslas buvo patraukti naują moterų kartą, kuri yra per daug užsiėmusi, kad galėtų lankyti dieninį universitetą. „Sukurta graži ir kartu galinga žodžių santrumpa „WoW“. Dėl stipraus spalvų derinio ir paryškintų raidžių naujasis prekės ženklas sukuria didelį matomumą, energiją ir spontaniškumą“, – sako mėnesį laiko prie prekės ženklo kūrimo dirbusi grafikos dizainerė.

WOW

Moterų universiteto komanda, pasak Salvitos, visiškai ja pasitikėjo, paliko vietos ir erdvės improvizuoti, suteikė absoliučią laisvę kurti: „Tačiau nepaisant laisvės, jaučiau didelę atsakomybę. Džiugu tai, kad užsakovui sunku buvo išsirinkti vieną variantą iš kelių pateiktų pavyzdžių. Šio ženklo identitetui parinkau ryškias spalvas. Rožinė simbolizuoja moteriškumą ir galimybes, šviesiai mėlyna reiškia atvirumą ir ateitį, o tamsiai mėlyna simbolizuoja pasitikėjimą ir žinias“.

Moterų universiteto įkūrėja ir vadovė Inga Jablonskė sako, kad dizainerės S. Bingelytės pasirinkimas, patikint jai sukurti universiteto prekės ženklą buvo puiki mintis ir ji dėkinga rekomendavusiems šią dizainerę kolegoms: „Rezultatas, pranokęs lūkesčius ir dar pelnęs apdovanojimą tarptautiniame konkurse įkvėpė stipriau ir mus mūsų naujam startui ir darbams, kurių šiandien mums netrūksta. Džiaugiamės, kad esame reikalingi ir tai yra dar vienas mūsų įkvėpimas – į pirmą universiteto kursą per neįtikėtinai trumpą laiką susirinko rekordiškai daug žinių ištroškusių moterų“.

Kaip pica virto „pizza“ ir kodėl žemės deivė su sportbačiais

Picerijų tinklas „Pizzamax“ dizainerės paprašė atnaujinti prekės ženklą ir sukurti jo identitetą. „Iš pradžių pavadinime buvo lietuviškas žodis „pica“, kuris neatpažįstamas kitakalbiams. Dabar vardas yra universalus, aiškiai suprantamas visiems. Taipogi, dabar ženklas unikalus tuo, kad du žodžius – „pizza“ ir „max“ įdėjau į skirtingas picų dėžučių ir vizitinių kortelių puses. Logotipas buvo supaprastintas ir paremtas paprasta bei aiškia vizualine tapatybe. Norėjau išlaikyti klasikines itališkų picų spalvas – raudoną ir juodą, tačiau prekės ženklą padaryti šiuolaikišką ir išraiškingą. Įnešiau šiek tiek žaismingumo, suteikdama M ir X raidėms išlenktus galus, vaizduojančius kepėjus, nešiojančius picas“, – pasakoja S. Bingelytė.

Pizza Max

„Rinka keičiasi greitai, klientai trokšta naujovių, todėl po 9 metų nusprendėme atsinaujinti, o turint ir bendradarbiaujant su stipriu dizaineriu tai padaryti buvo lengva ir smagu“, – džiaugėsi „Pizzamax“ vadovė Eglė Malinauskienė.

Kuriant sidabrą konkurse laimėjusią šventinę dovanų pakuotę „Žemynos vaišės“, dizainerė pripažįsta, kad šiam projektui reikėjo įdėti nemažai pastangų: „Šią šventinę dovanų pakuotę įkvėpė žemės deivė Žemyna, kuri vaizduojama kaip kalėdinė fėja, einanti per laukus, stebuklingai subrandinanti vaisius ir įkvepianti gyvybę. Žemyną pasirinkome kaip simbolį lietuviškiems natūraliems produktams ir interpretavome ją savaip. Sukūrus daugybę pavyzdžių, keitus deivę, spalvas, pagaliau atradome nuostabų vaizdą ir suderinamumą tarp ramybės ir jaudulio. Naudojant žemės spalvas, pavyko išvengti tradicinių kalėdinių vaizdinių klišių. Taip gimė unikalus bei įsimenamas pakuotės dizainas“.

Žemyna

Atostogų dovanų rinkinį sudaro šokoladas, arbata, medus ir žvakė. „Žemės deivė yra nesenstančių tradicijų simbolis, tačiau dabar ji yra atnaujinta ir moderni, nešioja sportbačius ir ausines, atstovauja naujausiai kartai, kuri gerbia praeitį, bet yra ateitis. Sujungdama tradicijas ir modernumą, Žemyna atneša paprastus malonumus iš žemės į modernų gyvenimo būdą. Laikas eina į priekį, tačiau paprasti malonumai išlieka tie patys“, – pasakoja apie savo sprendimą dizainerė, kurios darbai bus eksponuojami muziejuje Kome, Italijoje.

Prieš dvejus metus „A' Design Award & Competition“ konkurse S. Bingelytė buvo apdovanota auksu už išskirtinį įvaizdį aukštos kokybės kavai „The Mood“. Praėjusiais metais dizainerė gavo bronzą už Irmos Šiaučiulienės ūkio žaliųjų smidrų etiketę ir „A' Design Award“ už „More Honey“ medaus etiketę pakuotės dizaino kategorijoje, o grafikos ir vizualinės komunikacijos kategorijoje bronza atiteko už mados prekės ženklo „Green Grey“ vizualinį identitetą.

Kiekvienais metais rengiami konkurso apdovanojimai siekia atkreipti dėmesį į dizaino kokybę, estetiką, tvarumą, funkcionalumą bei kūrybiškus sprendimus. „A' Design Award & Competition“ konkurse apdovanotieji gali džiaugtis ne tik kompetentingos komisijos įvertinimu ir nugalėtojo licencija, bet drauge jiems suteikiama galimybė savo darbus eksponuoti muziejuje Kome, Italijoje.