„Keleri pastarieji metai puikiai iliustravo mūsų misiją – įkvėpti pirmi padėti krizėje. Prasidėjus pasaulinei COVID-19 pandemijai telkėme savanorių pajėgas ir tiesėme pagalbos ranką medikams. Vėliau padėjome koordinuoti žmonių srautus vakcinacijos centruose. Užklupus migrantų iš Baltarusijos krizei, mobilizavome savo pajėgas ir talkinome pabėgėlių stovyklose bei jų sulaikymo vietose. Dabar, vykstant karui Ukrainoje, daugiausiai savo jėgų ir laiko skiriame Ukrainos žmonėms“, – pasakoja Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadovė Luka Lesauskaitė.

Tačiau anot jos, tai tik viena medalio pusė. Krizės akivaizdoje organizacija matoma, bet žmonės dažnai nežino apie Lietuvos Raudonojo Kryžiaus kasdienius darbus ir teikiamą pagalbą.

„Nuolat rūpinamės pažeidžiamiausiais mūsų piliečiais – vienišais vyresnio amžiaus žmonėmis, šeimomis su negalia. Taip pat įgyvendiname Jaunimo programą, turime specialistų mobiliąsias komandas, mokome visuomenę pirmosios pagalbos. Šie darbai dažnai lieka nematomi. Todėl šiemet kampanijos laikotarpiu norime nesusikoncentruoti į vieną dalyką, o plačiau pasakoti apie organizacijos veiklas ir paskatinti visuomenę skirti savo paramą. Kiekvienas procentas mums tampa dideliu pliusu, o šis – įrankiu, kuris leidžia organizacijai ir jos savanoriams veikti efektyviai bei kasdien teikti pagalbą tiems, kam jos reikia labiausiai“.

Raudonojo kryžiaus kampanija

Kampanijos „vinis“ – paprastumas

„Ukrainoje prasidėjęs karas pakeitė mus visus. Ėmėme jautriau reaguoti tiek į naujienas, tiek ir į reklamą. Dėl informacijos gausos ne pirmos būtinybės dalykų tiesiog nebepastebime. Todėl apie viską, kas nesusiję su karu, tapo efektyviau kalbėti faktų, o ne kūrybiškų metaforų kalba, – sako L. Lesauskaitė. – Dėl šios priežasties su agentūra pasirinkome kampaniją, kuri į žmogų kreipiasi tiesiai šviesiai ir konstatuoja esminį faktą – tavo mokesčiai gali svariai prisidėti prie gerų darbų, kurių Lietuvos Raudonajam Kryžiui šiandien tenka atlikti daugiau, nei buvo planuota“.

Pagrindine kartu su „Havas Creative Vilnius“ kurtos kampanijos žinute tapo šūkis: „Tavo 1,2% yra didelis pliusas Lietuvos Raudonajam Kryžiui“. Ši idėja buvo pasirinkta ir dėl jos paprasto įgyvendinimo, lengvos adaptacijos įvairiems komunikacijos kanalams bei formatams.

Kampanijos „Tavo pagalba – didelis pliusas“ metu nuo kovo 21 d. iki gegužės 3 d. planuojama lauko reklama, reklaminiai pranešimai socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškos optimizavimas bei reklama, reklamjuostės (vadinamieji baneriai) socialiniuose tinkluose, ryšių su visuomene viešinimo kampanija bei informacija tinklapyje www.redcoss.lt.

Kiekvienas norintis prisidėti Lietuvos Raudonojo Kryžiaus gerų darbų turi galimybę tai padaryti skirdamas 1,2 proc. nuo GPM Lietuvos Raudonajam Kryžiui. Organizacijos (identifikacinis numeris) kodas 1,2 proc. paramos formai – 190679146, daugiau informacijos čia.