NVO savo komunikacija privalo išsiskirti informaciniame triukšme

„Jau tapo savotiška tradicija, kad kiekviena nauja Lietuvos Raudonojo Kryžiaus kampanija svarbią socialinę žinutę visuomenei siunčia kiek kitaip nei įprasta – drąsiai, kartais net šokiruojančiai ir su šiek tiek ironijos ar lengvo humoro. Tai darome ne be reikalo, nes norime paliesti kiekvieną Lietuvos gyventoją, įsijausti į jį, suprasti ir pakviesti prisidėti prie pokyčio šalyje. Gyvendami kasdieniame informaciniame triukšme, panirę į savo asmenines problemas galime ir nepastebėti tų žmonių, kuriems pagalbos reikia kiekvieną dieną, todėl NVO organizacijų užduotis ir tikslas – išsiskirti, būti pastebėtiems, bet nebūtinai graudinti ir liūdinti. Svarbiausia yra tai, jog tam, kad padėtume tiems, kam labiausiai to reikia, mums reikalinga visuomenės parama. Skiriant 1,2 % nuo savo GPM prie gerų darbų gali prisidėti kiekvienas Lietuvos gyventojas ir labai liūdna, jog nemaža dalis visuomenės apskritai niekam neskiria šios mokesčių dalies, juk tai nieko nekainuoja, o procesas labai paprastas, trunkantis vos kelias minutes,“ – pasakoja LRK Komunikacijos vadovė Luka Lesauskaitė.

Kampanijoje skatinama nebūti abejingais svetimai bėdai ir skausmui

Kampanija „Neieškok priežasčių padėti“ yra skirta informuoti visuomenę apie galimybę paprastu būdu padėti tiems, kuriems reikia – skiriant 1,2% nuo savo GPM Lietuvos Raudonajam Kryžiui. Pagrindinė kampanijos žinutė skatina žmones nebūti abejingais svetimoms bėdoms ir neieškoti priežasčių, kodėl padėti, tačiau ieškoti būdų, kaip galima tai padaryti.

„Ne tavo senelis, ne dėdė, ne uošvis – ar padėsi?“ – keliamas klausimas viešinimo kampanijoje.

„Kartu su reklamos agentūra „Not perfect Vilnius“ sukurta kampanija siekiame paskatinti visuomenę remti Lietuvos Raudonojo Kryžiaus veiklą – juk kasdien tūkstančiai savanorių ir per šimtą darbuotojų susitelkę visoje Lietuvoje dirba dėl visai nepažįstamų krizės paliestų žmonių – grąžindami šypsenas vienišiems senjorams, leisdami atsikvėpti su negalios problema susiduriančioms šeimoms, rasti prieglobstį ir integruotis nuo karo bėgantiems žmonėms. Į kampanijos fotosesiją pakvietėme dalyvauti mūsų globojamus žmones, visuomenės klausdami: jei žmogus, kurį mato vizuale, nei senelis, nei kaimynas, nei draugas – ar padėsi? Lietuvos Raudonajame Kryžiuje suprasdami, kokią vertę galime sukurti padedant kitam be jokios priežasties, norime pakviesti ir visuomenę atsakyti į užduotus klausimus – PADĖSIU. Ir šiandien tai padaryti labiau nei paprasta – skiriant 1,2 proc. GPM paramą Lietuvos Raudonajam Kryžiui“, – sako LRK Lėšų pritraukimo ir rinkodaros vadovė Rusnė Matulaitytė

Naudą sau paversti altruizmu

„Kampanijos idėja labai paprasta ir paremta tuo, kas vienija mus visus. Mes, žmonės, esame egoistai. Tiesiog tokia mūsų prigimtis – nuolat ieškoti naudos sau. Dauguma, jei ne visi, mūsų veiksmų yra skirti gauti tam tikrą naudą. Todėl, kalbant apie situacijas, kai kažkam prisireikia pagalbos, esame linkę padėti pirmiausia tiems, kurie mums „naudingi“. Savo artimiesiems, draugams, kaimynams ir panašiai. O jei pagalbos reikia kažkam, kas su mumis niekaip nesusiję? Na, tada nelabai mums ir skauda – tegu padeda kažkas kitas. Reklamoje žmogaus egoistiškumą sutirštinome iki maksimalaus absurdo. Šitaip kviečiame visus nors trumpam iškeisti savo egoizmą į altruizmą. Tuo labiau kad paskirti savo jau ir taip sumokėtus mokesčius kilniam tikslui mums nieko papildomai nekainuoja,“ – apie kūrybinę kampanijos idėją pasakoja reklamos agentūros „Not Perfect“ kūrybos vadovas Rokas Eltermanas

Kampanijos metu nuo balandžio 3 d. iki gegužės 3 d. planuojama reklama televizijoje, lauko reklama, pranešimai socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškos optimizavimas bei reklama, reklamjuostės (vadinamieji baneriai) socialiniuose tinkluose, ryšių su visuomene viešinimo kampanija bei informacija tinklapyje www.redcross.lt , norint pasiekti kuo didesnį žmonių skaičių.

Skirdami 1,2% nuo savo GPM Lietuvos Raudonajam Kryžiui, gyventojai galės prisidėti prie šios organizacijos veiklos ir padėti tiems, kuriems pagalba yra reikalinga labiausiai. Kadangi šis paramos būdas nesudaro papildomų išlaidų, tai yra puiki galimybė skirti dėmesį socialinei atsakomybei ir pareigai padėti kitiems.

Lietuvos Raudonasis Kryžius kviečia visus Lietuvos gyventojus prisijungti prie kampanijos „Neieškok priežasčių padėti" ir kurti pokytį kartu.