Siekiant tiksliau atspindėti interneto portalų lankomumą, nuo šių metų vasario interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ atliekamuose „gemiusAudience“ tyrimo matavimuose pagrindiniu rodikliu reitinguojant Lietuvos interneto svetaines tampa praleisto laiko dalies visame internete rodiklis (angl. k. Time Share - Internet).

Šis rodiklis rodo realių vartotojų konkrečioje interneto svetainėje praleisto laiko santykį su visu internautų praleistu laiku tiriamose interneto svetainėse. Tokį sprendimą bendrovė „Gemius Baltic“ priėmė reaguodama į Interneto žiniasklaidos asociacijos, vienijančios didžiausius naujienų portalus, kreipimąsi.

„Viena iš aiškiausių metrikų, parodanti, ar turinys yra įdomus skaitytojams, yra svetainėje praleistas laikas. Šis kokybinis rodiklis interneto portalų lankomumo matavimą labiausiai priartina ir prie kitų medijų, ypač televizijų, matavimo rodiklių, kur taip pat vienu pagrindinių matų yra procentinis auditorijos pasidalinimas tam tikru metu“, – teigia Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė Aistė Žilinskienė.

Iki šiol rating.gemius.com platformoje Lietuvos interneto svetainių pagrindinė reitingavimo metrika buvo realių vartotojų skaičius (angl. k. Real Users), kuris rodė, kiek žmonių lankosi vienoje ar kitoje Lietuvos interneto svetainėje.

Praleisto laiko dalis internete (angl. k. Time ShareInternet) apskaičiuojama, lyginant lankytojų praleistą laiką vienoje iš pasirinktų svetainių su lankytojų laiku, praleistu visose „gemiusAudience“ tyrime dalyvaujančiose svetainėse.

Toks reitingavimas bus taikomas visiems duomenims nuo „Overnight“ metodologijos įsigaliojimo Lietuvoje, t.y. nuo 2018 m. balandžio 1 dienos.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją