Lietuvos draudimas“ vykdo kampaniją „Ir arkliui aišku, dabar būstą draustis apsimoka“. Būtent dėl šios reklamos sostinės gatves užplūdo violetinius arklio kostiumus dėvintys žmonės.

Kampanija „Ir arkliui aišku, dabar būstą draustis apsimoka“ skatina ne tik draustis ir gauti draudimą ilgesniam laikotarpiui, bet drauge suteikia šansą laimėti butą Vilniuje.

„Vieną gegužės penktadienių Vilniaus gatves šturmavo violetiniai arkliai, norėdami priminti, kad dabar geriausias laikas drausti būstą. Violetinių arklių aktyvacija – lyderiaujančios ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ būsto kampanijos dalis, kurios trukmė – keturi mėnesiai (nuo gegužės 1 iki rugpjūčio 31 dienos)“, – komentuoja „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė.

Jos teigimu, „Lietuvos draudimas“ mato didelį poreikį populiarinti būsto draudimą kaip paslaugą ir edukuoti gyventojus, kodėl geriau yra patikėti būsto saugumą draudimui, nes būsto draudimo skvarba Lietuvoje labai žema, ypač palyginus su Skandinavijos šalimis.

„Lietuvos draudimas“ bando atkreipti dėmesį – gatves šturmavo violetiniai arkliai
© Organizacijos nuotr.

„Lietuvos draudimas“ skaičiuoja, kad Lietuvoje yra apdrausta 25–30 proc. butų ir 50–55 proc. namų. Tai reiškia, kad įvykus nelaimei (gaisrui, užliejimui, audrai ar kitai gamtos jėgai) net trys ketvirtadaliai gyvenančių butuose ir beveik pusė nuosavų namų gyventojų turėtų atstatyti turtą patys, iš savo santaupų.

„Lietuvos draudimo“ praėjusių metų pabaigoje atlikto visuomenės nuomonės tyrimo duomenimis, dauguma, 55 proc., apklaustųjų žalai padengti galėtų skirti tik iki 3 000 eurų, o didžiausios registruojamos būsto žalos siekia ir keliasdešimt ar net šimtą tūkstančių eurų“, – aiškina A. Kazlauskienė.

Kūrybinis reklamos sprendimas „Ir arkliui aišku, kad dabar draustis apsimoka“ – reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ darbas, kurio tikslas – paskatinti apsidrausti būstą tuos žmones, kurie vis dar atidėlioja sprendimą „kitai dienai“.

„Reklamos personažas – kalbantis violetinis arklys – lengvai ir įdomiai pritaikomas skirtingoms komunikacijos formoms, ir minėtas BTL veiksmas – po gatves vaikštantys violetiniai arkliai – vienas iš tai iliustruojančių kampanijos elementų.

Šių „gyvų“ arklių kostiumais rūpinosi ir juos gamino mūsų komunikacijos partneriai „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, kurie ir yra šios konkrečios BTL idėjos autoriai bei įgyvendintojai. Kiek žinome, arklių galvas pora savaičių dažė patys įmonės darbuotojai iš Kūrybos skyriaus, nes tokio nestandartinio užsakymo nenorėjo apsiimti gamybos įmonės – rezultatas buvo net geresnis nei tikėjomės“, – pasakoja ji.

„Lietuvos draudimas“ bando atkreipti dėmesį – gatves šturmavo violetiniai arkliai
© Organizacijos nuotr.


Pasak A. Kazlauskienės, sostinės gatvėmis vaikštantys violetiniai arkliai kėlė labai pozityvias aplinkinių reakcijas: „Pravažiuojantys automobiliai stabtelėdavo, spaudė net garsinį signalą, vairuotojai ir keleiviai mojavo pro langus, praeiviai šypsojosi, fotografavo, vaikai norėjo nusifotografuoti kartu su arkliais. Pastebėjome, kad labiau nustebę ir įsitraukę – daugiau šypsojosi, fotografavo – miegamųjų rajonų gyventojai. Mat arklių maršrutas driekėsi nuo Fabijoniškių per Vilniaus geležinkelio stotį, Kudirkos aikštę, iki Žaliojo tilto.“

Violetinių arklių komanda birželį keliaus ir į Kauną, Panevėžį, Šiaulius bei Klaipėdą.

M360