LAVA yra pirmoji Lietuvoje asociacija, dėmesį sutelkusi į tvarumo ir įmonių socialinės atsakomybės temas. LAVA yra „CSR Europe“ (Europos atsakingo verslo asociacija, jungianti apie 10‘000 narių visoje Europoje) narė ir nacionalinė partnerė Lietuvoje.

„Tvarumo srityje pastaraisiais metais Lietuvoje stebime tam tikrą lūžį, kai šios temos iš siauro nišinio intereso pagaliau tapo plačiai aptariamos viešojoje erdvėje, sparčiai auga verslo susidomėjimas socialinės atsakomybės, tvarumo, aplinkosaugos klausimais. Esame vienintelė asociacija Lietuvoje, kuri siekia burti ir stiprinti atsakingo ir tvaraus verslo ekosistemą. Šiame kontekste, kaip pažangų, socialiai atsakingą verslą vienijanti asocijuota struktūra, norime stiprinti šių temų svarbą, dalintis įžvalgomis, gerosiomis savo narių bei ekspertų praktikomis, kur kas aktyviau įsitraukti į viešas diskusijas. Neabejojame, kad partnerystė su „co:agency“ padės šiuos siekius įgyvendinti“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Tomas Jankus, LAVA direktorius.

Tomas Jankus

Anot jo, LAVA tikslas – skleisti atsakingos veiklos idėją, rodyti sektinus pavyzdžius, formuoti atsakingos ir tvarios veiklos kriterijus. Asociacija šiomis temomis teikia konsultacijas, dalijasi patirtimi, organizuoja renginius, taip pat teikia aktualius siūlymus valstybės institucijoms.

LAVA šiuo metu vienija 28 narius, tarp kurių – stambios gamybos, energetikos, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos, bankininkystės, žemės ūkio ir kitų sektorių bendrovės. Asociacijos nariai įsipareigoja laikytis atsakingos veiklos principų bei siekti jų užtikrinimo savo aplinkoje, teikti viešas ataskaitas apie vykdomą atsakingą ir tvarią veiklą, vadovautis sąžiningumo, skaidrumo, teisingumo ir aplinkosaugos principais.

„Dirbdami su pažangiomis, daug dėmesio socialinei atsakomybei skiriančiomis įmonėmis jau kurį laiką gilinamės į tvarumo temas bei jų komunikaciją, sukaupėme vertingos patirties. Todėl bendradarbiavimą su LAVA vertiname kaip natūralią veiklos ekspertiškumo šioje srityje tąsą, o tuo pačiu – galimybę toliau gilintis į tvarumo klausimus, prisidėti prie jų sklaidos Lietuvoje“, – teigia „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.

Tarp komunikacijos agentūros „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, Pigu.lt, „Luminor investicijų valdymas“, Vilniaus savivaldybė, HP, „Camelia“, „Kardiolitos klinikos“, „DPD Lietuva“, „Moki-veži“, „Omberg“ ir kt. Įmonės tiesioginės pajamos 2020 m. išaugo penktadaliu ir siekė 814 tūkst. eurų.