„Džiaugiuosi, kad ir Lietuvoje jau turime tarptautiniu mastu pripažįstamą marketingo profesionalų kompetenciją ir patirtį patvirtinantį SMP titulą. LiMA nuėjo ilgą kelią, kad Lietuvos marketingo profesionalai prisijungtų prie Europos sertifikuotų marketingo profesionalų bendruomenės“, – sako LiMA valdybos pirmininkas, media agentūros „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.

Anot vienos pirmųjų Sertifikuotos marketingo profesionalės, konsultantės, Metų CMO’20 Raimondos Gudaitės, marketingo bendruomenė seniai laukė tarptautiniu lygiu pripažįstamos sertifikavimo sistemos profesionalams Lietuvoje. „Tai svarbus žingsnis ne tik standartizuojant marketingo profesiją, bet ir užtikrinant nuolatinį profesinį tobulėjimą, mokymąsi ir dalijimąsi sukaupta patirtimi. Smagu, kad turime galimybę kelti ne tik savo, bet ir visos rinkos kompetencinius standartus“, – sako ji.

Pasak LiMA direktorės Alvydės Palaimaitės, marketingo profesionalų bendradarbiavimas ir lyderystė šiandien yra kaip niekada svarbi. Žinių ir patirčių dalyba bei vienas kito palaikymas skatina tobulėti ne tik kiekvieną asmeniškai, bet ir augti marketingo bendruomenei, tokiu būdu stiprinant visą sektorių Lietuvoje.

Skatina mokytis visą gyvenimą

„SMP sertifikavimo sistema yra paremta visą gyvenimą trunkančio profesinio tobulinimosi principu. Ja siekiama standartizuoti marketingo profesionalų kompetencijas rinkos ir tarptautiniu mastu, skatinti marketingo profesionalų nuolatinį, reguliarų ir kokybišką profesinį tobulėjimą bei dalijimąsi patirtimi. Taip pat kelti marketingo srities standartus ir užtikrinti etiškų darbo principų laikymąsi“, – sako LiMA tarptautinių projektų vadovė Lina Vaikšnorienė.

Lina Vaikšnorienė

Pasak L. Šiautkulio, SMP marketingo profesionalo sertifikatas – ne tik pripažinimas, bet ir įsipareigojimas nuolat kelti savo kvalifikaciją, gilinti savo profesines praktines bei akademines žinias, o svarbiausia – jomis dalintis su augančia marketingo bendruomene, verslu ir visuomene. „SMP – tai tik kelionės pradžia, atverianti ilgai lauktą galimybę burti aukščiausio lygio marketingo profesionalus patirčių, žinių ir geriausių praktikų dalyboms“, – sako LiMA valdybos pirmininkas.

Reikalavimai ir SMP vertės

Remiantis tarptautiniu SMP standartu, norint gauti marketingo profesionalo statusą, privaloma turėti atitinkamą išsilavinimą arba kvalifikaciją, tinkamą darbo patirtį ir profesinę kompetenciją, užimti strateginę poziciją marketingo valdyme.

SMP statusas suteikia narystę marketingo profesionalų klube, todėl sertifikuotas profesionalas gali dalyvauti išskirtiniuose renginiuose, dalytis patirtimi ir prisidėti prie marketingo profesijos kūrimo bei įsitraukti į ekspertinio turinio kūrimą. Be to, gavus SMP sertifikatą, įgyjama teisė naudoti SMP titulo trumpinį „LinkedIn“ profilyje, gyvenimo aprašymuose, parašuose bei oficialų SMP logotipą, skirtą viešai komunikacijai.

Pirmieji sertifikuoti marketingo profesionalai

Gavus SMP statusą ir siekiant jį išlaikyti, profesionalas įsipareigoja rinkti taškus ir registruoti savo su marketingu susijusias veiklas tarptautinėje sistemoje, būti LiMA ir SMP nariu ne mažiau nei trejus metus, turėti nepriekaištingą reputaciją ir laikytis EMC etikos kodekso ir SMP sąlygų.

Daugiau informacijos apie SMP pripažinimo sistemą galite rasti čia.