Visai neseniai vykusiuose „ADC Europe“ (Art Directors Club of Europe) apdovanojimuose buvo įvertinti geriausi Europos dizaino ir reklamos darbai. Šių metų apdovanojimai buvo ypatingai sėkmingi lietuviams – tautiečiai susižėrė 17 aukso, sidabro ir bronzos laimėjimų už įvairius projektus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„ADC Europe“ apdovanojimai vyko jau 31-ąjį kartą, šiemet dalyvius vertino 54 žymūs ir tarptautiniu mastu žinomi kūrėjai ir dizaineriai iš visos Europos. Šiais metais buvo išdalinti 46 aukso, 92 sidabro ir 233 bronzos apdovanojimai, iš kurių 17 pelnė Lietuvos kūrėjai.

Net 10 prizų buvo įteikta agentūrai „Not Perfect“. Vieną aukso ir tris bronzos apdovanojimus lietuvių komanda gavo už ir lietuviškame ADC festivalyje triumfavusį skambučių Rusijai „The most important call“ projektą. Po du prizus agnetūra pelnė už „El Galipote“ sukurtą pakuotę ir „Mint Vinetu“ knygynui sukurtą interneto svetainę. Sidabru įvertinta „Raudonų plytų“ pakuotė, o bronzą pelnė „Raudonų nosių“ projektas.

Tarp nugalėtojų ir daugiau lietuvių projektų – už naują Klaipėdos miesto vizualinį identitetą aukso apdovanojimą pelnė agentūra „Critical+XWhy“. Sidabro prizu buvo įvertintas „Truth“ agentūros „SB draudimo“ projektas „Draudimas visai šeimai“. Du bronzos apdovanojimus pelnė reklamos agentūra „Sons&Daughters ID“ už „Lets‘s casino“ ir „Vilnius Techfusion“ vizualinius identitetus. Bronzos prizais buvo įvertinti agentūros „Imagine“ sukurtas projekto „Nemunas“ identitetas ir „And Studio“ darbas prekės ženklui „Gretes“. Bronzos apdovanojimas įtektas „Bm Boutique“ už „Go Vilnius“ projektą „Choras“.

Pagrindinį ADCE apdovanojimą, „Grand Prix“, laimėjo „Serviceplan Germany“ komanda iš Vokietijos, kuri apdovanota už 4 minučių vaizdo klipą „The Wish“, nufilmuotą Lietuvoje.

Anot Lietuvos dizaino asociacijos (LDA), organizuojančios kūrybiškumo festivalį ADC Lietuvoje, pirmininko Algirdo Oranto, šie metai sėkmingais tapo ne tik lietuvių kūrėjams, bet ir kitoms Baltijos šalims – latviai gavo 7 apdovanojimus, o estai – 11.

„Baltijos šalys susižėrė beveik kas dešimtą apdovanojimą. Toks laimėjimų kiekis rodo didelį įvertinimą kūrėjams iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos – garsina jų darbą Europoje ir įtvirtina Baltijos šalių vietą Europos dizaino žemėlapyje“, – sako A. Orantas.

Apdovanojimus kasmet organizuoja „ADC Europe“ organizacija, kuri vienija Europos šalių reklamos, dizaino ir komunikacijų kūrėjus. Organizacijai priklauso apie 7500 kūrėjų iš 23 Europos šalių. 2019 metais prie šios bendruomenės prisijungė ir Lietuva.

M360