Lietuvos paviljone 3D vaizdo holografu buvo pristatyti jaunųjų Lietuvos dizainerių sukurti darbai, skatinantys aplinkos tausojimą kasdieniame gyvenime.

Šio įrenginio kūrėjai – MB „Tikras Vaizdas“, valdantis prekės ženklą „HoPro“ – teigia, kad pagrindinis jo privalumas – galimybė sujungti fizinį objektą su vaizdo holograma, taip suteikiant pristatomam gaminiui išskirtinumo ir inovatyvumo.

„Kurdami šį įrenginį siekėme pateikti rinkai inovatyvų sprendimą, kaip įdomiai pristatyti prekes ir atkreipti potencialių pirkėjų dėmesį. Savo gaminiais siekiame parodyti žiūrovui magišką holograminių vaizdo projekcijų pasaulį, kuris perkeliamas iš futuristinių filmų į kasdienybę“, – pasakojo įmonės direktorius Artūras Lukševičius.

3D vaizdo holografas buvo įvertintas vienintelio pasaulyje ir Tarptautinio parodų biuro pripažinimą turinčio EXPO Pasaulinių parodų muziejaus, kuris savo duris lankytojams atvėrė šių metų pavasarį. Muziejus įsikūręs milžiniškame 46 hektarų plote Šanchajuje, kurio ekspozicijose pristatoma EXPO parodų istorija, skaičiuojanti jau 150 metų. Muziejaus lankytojai turi galimybę detaliai susipažinti su EXPO parodų tematikomis, pamatyti įsimintiniausius dalyvavusių valstybių paviljonus, jų architektūrinius sprendimus bei ekspozicijų motyvus. Kiekvienos EXPO parodos metu šis muziejus atrenka geriausius eksponatus, kuriuos vėliau gabena į EXPO Pasaulinių parodų muziejų Kinijoje. Tarptautinėje parodoje „EXPO 2017“ vienas iš geriausių įvertinimų atiteko Lietuvos paviljone stovinčiam 3D vaizdo holografui. Iškilmingos ceremonijos metu įrenginys buvo perduotas muziejaus atstovams ir netrukus ras savo vietą muziejaus erdvėse.

A. Lukševičius pasakojo, kad nors šis technologinis sprendimas nėra visiškai naujas, tačiau pasaulyje jį siūlančių gamintojų, o tuo pačiu ir šios technologijos taikytojų, vis dar labai mažai. Iš dalies tai lemia brangūs šios technologijos kaštai, kita priežastis – ne visi net žino apie tokią galimybę.

„Taip, kaina nėra maža, bet mes nesame prisirišę, kad šis įrenginys skirtas tik prabangos prekėms pristatyti. Esame pristatinėję labai įvairaus spektro prekinius ženklus: medicininės įrangos, nekilnojamo turto, laikrodžių ir daugelį kitų. Iš esmės mūsų tikslas – laimėti konkurencinę kovą parduotuvių lentynose, padarius akį traukiančią inovaciją ir išskiriant prekinį ženklą iš kitų“, – sakė A. Lukševičius.