Viename svarbiausių ir didžiausių dizaino konkursų pasaulyje laimėtojai šiemet atrinkti iš 20 tūkst. darbų, kuriuos pateikė kūrėjai iš 75 valstybių.

Laimėjimą lietuviams pelnęs Varšuvos geto muziejaus identitetas unikaliu būdu apjungia individualią ir kolektyvinę atmintis. Pasitelkus grafinio dizaino, rašto ir balso sprendimus muziejus dedikuotas kiekvienam, kurio vardas aptinkamas geto archyvuose. Dėl to muziejaus logotipas ir pavadinimas nuolat kinta, įgydamas skirtingų Varšuvos gete kalintų žmonių vardus. Tokiu būdu įprasminamas kiekvienos aukos atminimas.

„DADADA Studio“ kurtas dizainas

„Darbas Varšuvos geto muziejui pareikalavo išties nemažai apmąstymų ir diskusijų komandos viduje. Kaip bebūtų – holokausto aukų atminimo įprasminimas yra sudėtinga tema, o kartu ir didelė atsakomybė prieš visus tuos, kuriuos ši tragedija palietė. Dėl to projekto tarptautinis įvertinimas mums yra ypač reikšmingas“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „DADADA Studio“ įkūrėjas ir kūrybos vadovas Martynas Birškys.

„DADADA Studio“ kurtas dizainas

Varšuvos geto muziejaus vizualinį identitetą kūrė „DADADA Studio“ suburta kūrybinė komanda – projekto kūrybos vadovas Rytis Juodeika, vyriausioji projekto dizainerė Milda Šiulytė, dizaineris Oleksandr Rogovets ir studijos darbo su klientais vadovė Simona Didvalytė.

„DADADA Studio“ – Vilniuje įsikūrusi kūrybos ir dizaino studija, veikianti nuo 2006 m. DADADA kuria unikalią vizualinę išraišką prekės ženklams, jų vertybes ir esmę atskleisti padedančius dizaino sprendimus, taip pat užsiima ekspozicijų ir patyriminių erdvių dizainu ir įgyvendinimu.

„DADADA Studio“ kurtas dizainas

A. Kadzevičius brošiūrą kūrė mokyklai „SUL Education“. Jungtinėje Karalystėje jau daugiau nei 40 metų veikiančiai kalbų mokyklai „SUL Education“ skirta reprezentacinė aštuoniasdešimtuosius menančios brošiūros pakuotė neatsitiktinai primena legendines VHS kasetes. Tais pačiais 1976 metais, kuomet Japonijoje buvo išleista pirmoji VHS vaizdo kasetė, savo pirmuosius studentus pasitiko ir minėta Jungtinės Karalystės kalbų mokykla. Vaizdo kasetę primenanti brošiūra taip pat simbolizuoja ir kūrybišką požiūrį į kalbų mokyklos edukacijos procesus.

Siekiant brošiūros funkcionalumo ir interaktyvumo, joje patalpinta šokančio roboto animacija, kuri atsiskleidžia greitai vartant brošiūros puslapius. Konkretus personažas ir kūrybinis sprendimas pasirinktas itin tikslingai – viena populiariausių „SUL Education“ programų yra vasaros metu vykstanti robotikos laboratorija.

Aurimo Kadzevičiaus kurtos brošiuros

Meno vadovu daugybę metų didžiausiose Lietuvos kūrybos ir reklamos agentūrose dirbęs, o šiuo metu kaip laisvai samdomas kūrybos direktorius su klientais Lietuvoje ir užsienyje bendradarbiaujantis A. Kadzevičius yra sukūręs ne vieną plačiai nuskambėjusią kampaniją tokiems prekės ženklams, kaip „Maxima“, „Akropolis“, „Eurovaistinė“, „Kalnapilis“, „Auga“, „Rimi“, „Narvesen“, „Vilkmergės alus“, „Voruta“, „Knauf“, „Statoil“, „Ežys“, „Birštono mineraliniai vandenys“ grupei ir daugybei kitų.

D&AD Pieštuko apdovanojimai yra laikomi vienu aukščiausiu įvertinimu, kurį galima pasiekti dizaino srityje. Grafito pieštukas yra skiriamas išskirtiniems, puikiai išpildytiems ir originalia bei įkvepiančia idėja paremtiems dizaino darbams.

D&AD apdovanojimuose laimėtojus iš 20 tūkst. pateiktų darbų atrinko 260 komisijos narių.

Ženklodaros kategorijoje auksu įvertinti 4, o sidabru – 12 projektų.

D&AD yra Londone įsikūrusi ne pelno siekianti kūrybos, reklamos ir dizaino asociacija, tarptautinius dizaino apdovanojimus rengianti nuo 1962 metų.