1969 metais įsteigtoje IWSC kasmet vykstančiuose prestižiniuose apdovanojimuose dalyvauja gamintojai iš daugiau nei 90 šalių. Baltijos šalių atstovai šiame pasaulinio garso renginyje pradėjo dalyvauti tik prieš kelerius metus.

„Su kolektyvu juokaujame, kad šie metai yra aukso medalių metai ne tik sporte, o mūsų pasiekimai prilygsta mažo biudžeto futbolo komandai, kuri nukeliauja iki pagrindinio UEFA turnyro ir kaunasi su Madrido „Real“, – šypsosi Pakruojo dvaro spirito varyklos vadovas Šarūnas Karalius.

„Man itin malonu matyti greta kitose kategorijose auksą laimėjusius gamintojus, kurie rinkoje yra jau kelis dešimtmečius ir dirba su pasaulyje žymiausiomis bei brangiausiomis pakuotės kūrėjų agentūromis. Manau, dar kartą įrodėme, kad esame kūrybinga, bet kiek besikuklinanti tauta. Ir, žinoma, čia didžiausia padėka tenka kūrusiems dizainą – Lietuvos agentūrai „Pencil & Lion“ ir jų varomajai jėgai Aurimui Kadzevičiui“, – sako pirmosios Lietuvoje „kraft“ gėrimų gamyklos vadovas.

„Carota Vulgaris“

Riboto leidimo produktas ir jo pakuotė, sulaukusi auksinio įvertinimo pasirodė 2021 metų pabaigoje. Tai ne tik išskirtinio dizaino, bet ir itin lietuviško skonio gėrimas, kuriame persipina varykloje gimęs distiliatas ir lietuviškos morkos. Dvi paprastos, vietinės žaliavos pasufleravo ir dizaino sprendimą. Butelį puošia rankų darbo kamštis, atrodantis kaip morka. Atidarius dėžutę, kurioje yra butelis, randami tarsi iš žemės augančios morkos žalumynai. Komisijos nariai šį dizainą įvardijo kaip unikalų, sulaukusį ne tik daug diskusijų, bet ir šypsenų. „Tai – vienintelis dizainas, kurį norėčiau pasiimti namo“, – buvo girdėti iš daugumos komisijos narių lūpų.

„Kurdami šią pakuotę norėjome pabrėžti ir ekologines problemas, tad beveik visi elementai yra natūralūs, atrinkti, kad kuo mažiau darytų žalos gamtai. Kamštelis sukurtas iš kamštinio ąžuolo, kurį gaminome patys. Žalioji dalis – pagaminta ne iš plastiko, o natūralaus, temperatūrų skirtumų pagalba, stabilizuoto augalo. Fiksavimui buvo naudoti natūralūs klijai ir stengėmės sunaudoti minimalų kiekį dažų. Iš žemės į žemę, tam kad daugiau morkų augtų, – su šypsena projektą prisimena jos autorius Aurimas Kadzevičius, agentūros „Pencil & Lion“ kūrybos vadovas.