Į Dubline vykusius „Blueprint Live“ mokymus susirinko tik tiesiogiai su „Facebook“ dirbančių ir bendradarbiaujančių agentūrų atstovai. Iš viso renginyje dalyvavo vos 30 žmonių iš Airijos, Anglijos, Lenkijos, Vengrijos, Vokietijos bei Lietuvos. Lietuvai juose atstovavo „Socialaus marketingo“ kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas bei reklamos skyriaus vadovas Edgaras Petručionis.

Norint sulaukti kvietimo į „Facebook“ mokymus, tiesioginio kontakto su socialinio tinklo vadybininku neužtenka. „Agentūros kuriamos reklamos privalo būti efektyvios, o pati agentūra – nuolat auganti“ , – apie prestižinį kvietimą į konferenciją pasakojo A. Dalikas.

„Mes turėjome įvykdyti mums iškeltą tikslą – dešimtis tūkstančių eurų per mėnesį siekiančią reklamų apyvartą bei išlaikyti ją ne mažiau kaip metus, – kolegą papildė E. Petručionis. – Be to, turime naudoti „Facebook“ propaguojamas turinio ir reklamų optimizavimo praktikas, edukuoti klientus apie naujausias galimybes bei užtikrinti, kad jie išnaudos jas savo komunikacijoje”.

Feisbuko „Blueprint Live“ mokymai – tai kelis kartus per metus pagrindinėse „Facebook“ būstinėse (Kalifornijoje, Dubline, Berlyne, Singapūre, Londone ir t.t.) vykstantis renginys, į kurį kvietimus gauna tik „Facebook“ pasirinktos agentūros, galinčios deleguoti vos kelis savo žmones.

Mokymus Dubline vedė viena iš pagrindinių „Facebook“ Blueprint mokymosi programos ambasadorių, edukacinės „Facebook“ programos žvaigždė bei egzaminų sudarytoja Amelia Rossi.

Į mokymus atvykę skaitmeninės reklamos specialistai buvo suskirstyti į šešias grupes. Kiekviena grupė gavo unikalų tariamo kliento brief'ą, su kuriuo dirbo visą dieną.

„Mokymų metu labai daug dėmesio buvo skirta siekiant maksimaliai išnaudoti vaizdo, garso ir judesio galimybes „Facebook“ ir „Instagram reklamose. Taip pat – tikslinės auditorijos filtravimo funkcionalumui, susiejant jį su klientų pateikiamais demografiniais duomenimis“, – apie mokymus pasakojo “Socialaus marketingo“ reklamos skyriaus vadovas Edgaras Petručionis.

Aidis pridėjo, kad ne mažiau kalbėta, kaip teisingai identifikuoti kliento verslo iššūkius ir pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) bei pritaikyti juos e-reklamos kanalams: „Svarbu tinkamai nustatyti kliento lūkesčius kampanijos rezultatams, apjungiant online ir offline rezultatų sekimą“.

Paprašyti reziumuoti, kokios naudos gavo Dubline, specialistai sakė, jog grįžo su daugybe idėjų artimiausioms reklamos kampanijoms. „Dar labai svarbu pažymėti, jog Lietuvos e-reklamų lygis nė kiek neatsilieka nuo Europos tendencijų, o kai kuriais aspektais netgi esame keliais žingsniai priekyje“, – tikino „Socialaus marketingo“ kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas.