„Lietuvoje, kaip ir visoje Europoje, populiariausios prekės, kurias žmonės perka internetu – kosmetika ir parfumerija, drabužiai, žaislai, sporto prekės, telefonų ir kompiuterių priedai. Jau kelinti metai stebime tendencijas, kad prieš šventes išauga įvairių elektroninių parduotuvių siuntų kiekiai, o prekiaujančių žaislais ir kosmetika – ypač“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Pasak G. Bilevičiaus, pirkti internetu žmones skatina elektroninių parduotuvių prieškalėdinės akcijos ir patogumas – nereikia lakstyti po prekybos centrus, stumdytis eilėse ir gaišti laiko transporto grūstyse.

Tyrimas atskleidė ir tai, kad apskritai dovanoms internete lietuviai ruošiasi išleisti trečdaliu daugiau nei pernai, o, lyginant su praėjusiais metais, daugiausiai augs išlaidos elektronikos prekėms. Taip pat internete šventėms apsipirkinėja daugiau didmiesčių nei mažesnių miestų gyventojai – net 40 proc.

Pasak G. Bilevičiaus, šiemet lietuviai dovanų pirkimu internete pradėjo rūpintis anksčiau – tai atskleidžia gerokai ūgtelėjęs lapkričio mėnesio siuntų skaičius. Vis dėlto tiems, kas dar dovanų neužsakė, reikėtų nepamiršti, kad prieš šventes siuntos keliauja ilgiau nei įprasta dėl didelio jų kiekio, taigi reikėtų neatidėti pirkinių paskutinei dienai.

„DPD grupė“ atliko 23 450 žmonių tiesioginę apklausą dvidešimt vienoje Europos šalyje, Lietuvoje buvo apklausti 802 respondentai. Apklausa buvo vykdoma 2016 m. rugsėjo – spalio mėnesiais.