Lietuviai jau susitaikė – karas Ukrainoje tęsis ilgai ir tai neišvengiamai veiks ir jų gyvenimus bei finansinę padėtį. Visgi, panikuoti ar keisti savo įpročių jie neskuba – tai rodo „Kantar“ atliktas tyrimas „Karo barometras“. Reklamos užsakovai taip pat – nors buvo svarstoma, kad galbūt dalį rinkodaros biudžeto skyrę paramai Ukrainai jie sumažins kitas buvusias priemones, taip neatsitiko ir vis dar reklamuojamasi įprastais mastais. Apie tai laidoje „Marketingas 360“ pasakojo Renata Sadunišvili, „Kantar“ rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė ir Marius Marčenkovas, „BPN Intense“ klientų vystymo direktorius.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360