Vertinant Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamo laiko dalį, DELFI liepą siekė 28,77 proc. Palyginus su birželio mėnesio „Gemius“ duomenimis, DELFI skaitytojų praleidžiamas laikas augo 0,37 proc. punktais.

Antroje vietoje esančiame naujienų portale 15min.lt vartotojai praleido dvigubai mažiau nei DELFI – 14,77 proc. viso Lietuvos interneto portaluose praleidžiamo laiko. Be to, liepą 15min.lt praleidžiamas laikas mažėjo 0,12 proc. punktų.

Trečiojoje vietoje – lrytas.lt, kuriam skaitytojai skyrė 14,56 proc. Lietuvos interneto portaluose praleidžiamo laiko. Palyginus su birželiu, praleidžiamas laikas tinklapyje lrytas.lt augo 0,25 proc. punktais.

Toliau rikiuojasi tv3.lt, kuris siekė 6,07 proc., tačiau, sugretinus su birželio mėnesiu, portale praleidžiamas laikas mažėjo 0,47 proc. punktais.

Lrt.lt vartotojai praleido 4,18 proc. viso Lietuvos interneto portaluose praleidžiamo laiko, t. y., 0,23 proc. punktais daugiau nei birželį.


Liepą naujienų portalą DELFI skaitė 1,3 mln. realių vartotojų, tai yra, 31,8 tūkst. daugiau nei birželį. Palyginimui, atitinkamai 15min.lt pasiekė 1,2 mln., t. y, 9 tūkst. daugiau, tv3.lt – 1,06 mln., 15 tūkst. daugiau, lrytas.lt pritraukė 1,05 mln., tai 811 daugiau realių vartotojų nei prieš tai buvusį mėnesį. Lrt.lt skaitė 785 tūkst. realių vartotojų, bet 93 mažiau nei birželį.


Liepos mėnesį ir toliau augo DELFI video turinio žiūrimumas.

DELFI naujienas video formatu stebėjo daugiau nei 750 tūkst., tai 96 tūkst. daugiau nei birželio mėnesį. Savo ruožtu lrytas.lt liepą pritraukė 598 tūkst., bet 31 tūkst. mažiau nei prieš tai buvusį mėnesį.

Atitinkamai 15min.lt surinko 485 tūkst. realių vartotojų, tai yra, 75 tūkst. daugiau, o tv3.lt vaizdo turinį žiūrėjo 360 tūkst., bet 36 tūkst. mažiau nei birželį.

Be to, duomenys rodo, kad lrt.lt liepą stebėjo 262 tūkst., tai 26 tūkst. daugiau, lnkgo.lt – 215 tūkst., bet 35 tūkst. mažiau realių vartotojų nei birželį.


Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.