Šią savaitę televizijos ekranuose ir internete startuoja prekybos tinklo „Lidl“ nauja įvaizdžio kampanija „Greičiau, geriau, pigiau“. Linksmai šaržuotose reklamos siužetuose atskleidžiamos problemos, su kuriomis dažnas pirkėjas susiduria kasdien, ir primenama , jog „Lidl“ šių situacijų galima išvengti, apsiperkant greitai, patogiai ir už gerą kainą, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Reklaminėje kampanijoje prekybos tinklas „Lidl“ ne tik kalba apie problemas, su kuriomis susiduria pirkėjai, bet ir apie tai kaip šias problemas sprendžia „Lidl“. „Čia galima apsipirkti greičiau, geriau ir pigiau, nes „Lidl“ parduotuvių išplanavimas yra labai paprastas, pirkėjų laukia kruopščiai atrinkti kokybiški produktai, produktams taikomi ypač aukšti standartai, parduotuvėse įdiegti modernūs sprendimai ir efektyvūs vidiniai procesai, trumpinantys apsipirkimo laiką bei padedantys sutaupyti“, – teigiama pranešime.

Išskirtinio masto reklaminę kampaniją kūrė reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“. Reklamos filmavimui buvo pastatyta speciali 500 kv. metrų, tipinę parduotuvę simbolizuojanti patalpa. Vien jos statyba užtruko daugiau nei 2 savaites, jai sukurta virš 300 šioje parduotuvėje esančių produktų dizainų. Reklamoje filmavosi 59 aktoriai, viso filmavimo aikštelėje dirbo 140 žmonių. Reklaminių klipų gamyba truko 5 mėnesius.

„Šia reklamine kampanija norime pirkėjams priminti „Lidl“ privalumus, o tiems, kas jų dar neatrado – supažindinti. Visa „Lidl“ veiklos strategija yra paremta tuo, kad pirkėjas galėtų apsipirkti kuo patogiau ir paprasčiau. Būtent todėl šiai kampanijai šūkį pasirinkome „Greičiau, geriau, pigiau“. „Lidl“ apsipirkti galima greičiau, nes parduotuvių išplanavimas labai paprastas, kad pirkėjai nesugaištų laiko, geriau – nes mūsų produktų kokybei taikomi standartai – aukštesni nei reikalauja įstatyminės normos, pigiau – nes siūlome kruopščiai ir protingai atrinktą asortimentą, kad lentynose būtų tik tai, kas perkama ir reikalinga. Tai tik keli mūsų privalumai, o dar daugiau jų atskleidėme naujoje reklaminėje kampanijoje“, – naujoves pristatė „Lidl Lietuva“ rinkodaros vadovė Elena Šilovaitė.

„Lidl“ taip pat nuo metų pradžios pristato ir naują koncepciją – „Tavo Lidl kaina“, kuria siekiama pabrėžti „Lidl“ išskirtinumą – aukštos kokybės prekės už patrauklią kainą.

„Tavo Lidl kaina“ – tai simbolis, kuriuo galime žymėti savo produktus, nes jie – geros kainos ir aukštos kokybės pavyzdžiai. Kalbėdami apie „Tavo Lidl kainą“, mes kalbame ne tik apie žemą kainą, bet ir apie kokybę bei patogumą. Mūsų asortimentas nėra didelis, bet jis kruopščiai atrinktas. „Lidl“ parduodami produktai yra tik tie, kurie jau atitinka geriausią kainos ir kokybės santykį“, – naujovę pristato E. Šilovaitė.

M360