„Kai pradėjome veiklą Lietuvoje, vienas svarbiausių iššūkių buvo pelnyti pirkėjų pasitikėjimą mūsų asortimento šviežumu bei kokybės ir kainos santykiu. Antraisiais veiklos metais norime atkreipti dėmesį į „Lidl“ prekės ženklus, kuriems produkciją gamina mūsų prekybos tinklo pasitikėjimą pelnę Europos tiekėjai. Taip pat nuosekliai dirbame su Lietuvos gamintojais, vertiname juos kaip strateginius partnerius ir padedame jiems patekti tiek į Lietuvoje, tiek į kitose Europos šalyse veikiančių „Lidl“ parduotuvių lentynas“, – pranešime žiniasklaidai sako „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.

Tarp sėkmingiausių tarptautinių „Lidl“ prekės ženklų galima paminėti pieno produktams skirtą „Pilos“ ir ledams skirtą „Ballino“, mėsos produktus žymintį „Pikok“, žuvies gaminiams skirtą „Nautica“, sulčių ir nektarų prekės ženklą „Solevita“, kavai bei šokoladams skirtus „Bellarom“ ir „Fin Carre“ bei daug kitų.

Šiuos prekės ženklus pristatančiuose reklaminės kampanijos vaizdo klipuose be gerai pažįstamo ir su „Lidl“ nuo pat atsidarymo Lietuvoje bendradarbiaujančio A. Sabonio, taip pat filmavosi ir nemažai pačių prekybos tinklo darbuotojų. Ši kampanija tęsis visus metus ir išsamiai pristatys pirkėjams „Lidl“ prekės ženklų pranašumus bei išskirtines savybes.

Šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklas valdo 31 parduotuvių, įsikūrusių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje ir Plungėje.