Šią savaitę visoje Lietuvoje startuoja nauja „Lidl“ darbdavio įvaizdžio kampanija „Tas jausmas, kai dirbi „Lidl“. Ja vienas didžiausių šalies prekybos tinklų sieks atkreipti visuomenės dėmesį į personalo gerovės užtikrinimą ir į tai, ko trokšta kiekvienas darbuotojas. Šmaikščiuose kampanijos vizualuose atskleidžiama, ką kasdien patiria organizacijos komandos nariai ir ko įmonės viduje gali tikėtis prie „Lidl“ prisijungiantys naujokai, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Lidl Lietuva“ personalo vadovės ir valdybos narės Sandros Savickienės teigimu, rūpestį savo darbuotojais prekybos tinklas laiko vienu svarbiausių prioritetų, todėl ypatingai daug investuoja į motyvuotos aplinkos puoselėjimą. Anot jos, ši reklaminė kampanija – originalus būdas parodyti, kaip dėvėdami prekybos tinklo uniformą jaučiasi jo darbuotojai.

„Plakatuose vaizduojamas emocijas iššaukiame kruopščiai suplanuota darbuotojų gerovės užtikrinimo strategija, kuri susideda ne tik iš oraus atlyginimo ar minutės tikslumu apmokamų viršvalandžių, bet ir kasdienio personalo pažinimo bei tvirtos kaip kumštis komandos kūrimo. Tikimės, kad kampanija „Tas jausmas, kai dirbi „Lidl“ padės atkreipti dėmesį į mūsų personalo valdymo ypatumus ir paskatins prisijungti organizacijos dalimi norinčius tapti kandidatus“, – sako S. Savickienė.

Kampanijos plakatų turinys – neatsitiktinis

Pasak specialistės, kampanijos vizualuose, kuriuos visuomenė galės išvysti lauko reklamoje bei socialiniuose tinkluose, nurodomos naudos pasirinktos neatsitiktinai. Tai – vieni iš pagrindinių organizacijos vidinių privalumų, kurie yra užtikrinami visiems darbuotojams iki vieno.

„Pavyzdžiui, nuo pat mūsų veiklos starto Lietuvoje prekybos tinklo darbuotojams norime garantuoti sąžiningą atlyginimą, nes tai – bene geriausias būdas įvertinti jų įdedamas pastangas. Užtikrintai mūsų komandos nariams jaustis leidžia vienas konkurencingiausių vidutinių darbo užmokesčių tarp didžiausių prekybos tinklų, kuris, vasario mėnesio „Rekvizitai.lt“ duomenimis, siekia 2 176,74 eurus“, – teigia „Lidl Lietuva“ personalo vadovė.

S. Savickienė pratęsia, kad finansinį darbuotojų stabilumą itin svarbu užtikrinti, nes jausdamiesi saugūs, darbuotojai ne tik sėkmingiau mokosi, bet ir greičiau auga bei tobulėja. Todėl finansine darbuotojų gerove „Lidl“ rūpinasi ir kitais būdais.

"Lidl" reklama
"Lidl" reklama
© Organizacijos nuotr.

„Visada atsižvelgiame į komandos darbo ir poilsio balansą ir emocinę sveikatą, tačiau prireikus dirbti viršvalandžius, juos apmokame minutės tikslumu. Už juos mokame papildomai – pusantro arba dukart daugiau nei įprastas darbuotojo atlygis, priklausomai nuo viršvalandžių tipo. Motyvuoti darbuotojus padeda ir subalansuota pakopinė atlyginimo kėlimo sistema, garantuojanti darbo užmokesčio kilimą ketveriems metams į priekį“, – sako specialistė.

Anot „Lidl Lietuva“ personalo vadovės, įgalinančią aplinką padeda kurti ir kitos papildomos naudos bei iniciatyvos, pavyzdžiui, didelis dėmesys komandos sveikatai. Visus darbuotojus, praėjusius bandomąjį laikotarpį, „Lidl“ draudžia papildomu privačiu sveikatos draudimu, šaltojo sezono metu skiepija komandą ir jos narių vaikus iki 14 metų nuo gripo.

„Be to, pasveikiname organizacijos narius per didžiausias metų šventes, kurias jie praleidžia su savo artimaisiais. Taip pat labiau įsitraukti į įmonės gyvenimą darbuotojai gali pasitelkdami bendrovės viduje veikiančią „Mano idėja“ platformą ir siūlyti savo iniciatyvas tiesiai sprendimą priimantiems asmenims. Geriausias idėjas pasiūliusius darbuotojus dosniai įvertiname“, – sako S. Savickienė.

Pabrėžia vakarietišką kultūrą

„Lidl Lietuva“ valdybos narė akcentuoja, kad užtikrinant konkurencingą atlygį ir finansinį saugumą bei suteikiant darbuotojams papildomas naudas, komandos nariai gali daugiau dėmesio skirti profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui. Todėl prekybos tinklas puoselėja ir kitas darbdavio įvaizdžio kampanijos plakatuose vaizduojamas vertybes – vakarietišką ir šiltą darbo kultūrą.

„Suprantame, kad vien tik motyvuojantis darbo užmokestis negali pritraukti ir išlaikyti talentingiausių komandos narių, todėl dedame ypatingas pastangas į augti skatinančios vidinės aplinkos puoselėjimą. Dėl to kiekvienas prie mūsų naujai prisijungusiam darbuotojui priskiriame bičiulį, padedantį įsilieti į organizaciją, pajusti jos kultūrą ir tapti visos komandos dalimi. Taip pat palaikome grįžtamojo ryšio kultūrą ir kiekvienam komandos nariui sudarome kasmetinį mokymosi planą leidžiantį tobulinti turimas kompetencijas ir įgyti naujų“, – sako specialistė.

Sandra Savickienė
Sandra Savickienė
© Organizacijos nuotr.

Pašnekovė pratęsia, kad prasmę darbe sukurti padeda ir sudaromos karjeros galimybės: „Darbuotojai nori atsidurti įmonėje, kurioje jie bus vertinami ir skatinami augti, siekti karjeros aukštumų. Mūsų organizacijoje veikia Talentų valdymo procesas, kurio metu vertiname darbuotojo įgūdžius, potencialą. Pasiekus gerų rezultatų, komandos nariai kyla pareigose, auga ir jų atlyginimas. Pavyzdžiui, pernai net 10 proc. „Lidl“ personalo buvo paaukštinti.“

Vienas iš patraukliausių darbdavių

S. Savickienė priduria, kad neseniai atliktas tyrimas atskleidė, jog „Lidl“ rūpestį savo komanda mato ir šalies gyventojai. Tyrimų bendrovės „Kantar“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo dirbantys žmonės nuo 18 iki 45 metų parodė, kad kas antras respondentas kaip patraukliausią darbdavį iš didžiųjų šalies prekybos tinklų įvardijo „Lidl Lietuva“, t.y. beveik 2,5 karto daugiau nei antroje vietoje likusį mažmeninės prekybos tinklą.

"Lidl" reklama
"Lidl" reklama
© Organizacijos nuotr.

Papildomai, apklausos dalyvių teigimu, „Lidl Lietuva“ vertinamas kaip šiltas, draugiškas, geranoriškas bei gyvybingas darbdavys. Dirbantys gyventojai taip pat labiau nei kitų prekybos tinklų darbuotojams „Lidl Lietuva“ personalui priskyrė tokias savybes kaip energingumas, veiklumas, kompetencija, sutelktumo ar bendrumo jausmas.

„Šis tyrimas parodė, kad einame teisingu keliu, o „tą jausmą“ patiria ne tik mūsų prekybos tinklo darbuotojai – jį, bendraudami su mūsų komanda ir apsipirkdami parduotuvėse, pastebi ir kiti šalies gyventojai. Tikimės, kad šiomis emocijomis įsitikins ir šviežiai mūsų komandą papildysiantys kandidatai“, – pranešime žiniasklaidai cituojama „Lidl Lietuva“ personalo vadovė.

Praeitą savaitę savo darbuotojų paieškos kampaniją pristatė ir kitas prekybos tinklas, „Maxima“. Šis tinklas savo kampanijoje pabrėžė, kad svarbūs ne tik žmogaus profesiniai įgūdžiai, bet ir gyvenimiška patirtis (daugiau skaitykite čia).

M360