Po viešo apatinių skalbimo „LinkedIn“ dėl nesėkmingų derybų, kaltinimų ne tik arogancija, nepagarba ar menkinimu, bet ir lietuviškos produkcijos gamintojų žlugdymu, traškučių „Chazz“ savininkas Žilvinas Kulvinskis prekybos tinklui „Lidl“ kelia taikos vėliavą – siūlo dėti tašką ir naujus metus pradėti nuo balto lapo. „Nesiūlome santuokos, tik aistringą 3 mėnesių romaną be ilgalaikių įsipareigojimų. Ar būtumėte pakankamai drąsūs leisti nuspręsti klientams? Pirkėjas gi karalius, teisingai?“ – prekybininką eksperimentui provokuoja Ž. Kulvinskis ir užtikrina, kad vartotojams nepamilus „Chazz“ traškučių tinklui nebeturės jokių pretenzijų. „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė užtikrino: prekybos tinklas į toksiškus santykius leistis neketina.

M360