Kaip rašo portalas „Marketingmag“, sėkmingiausias danų prekės ženklas „Lego“ laimi skirtingų kartų palankumą, pasiūlydamas tiek vis dar mėgstamus žaislus vaikams, tiek tokius išvestinius produktus kaip „Lego filmas“.

Kelerius metus galingiausiu prekės ženklu buvęs „Ferrari“ šiemet nukrito į 9 vietą. Tarp kitų faktorių, lėmusių tokį kritimą, „Brand Finance“ kaip vieną esminių įvardina tai, kad „Ferrari” nebefigūruoja kaip pagrindinis prekės ženklas „Formulės 1” lenktynėse ir tuo pačiu prarado dalį savo spindesio, su kuriuo buvo siejamas.

Tuo tarpu vien „Lego filmas“ nuo pernai įvykusios premjeros jau uždirbo beveik 500 mln. JAV dolerių (458 mln. eurų). „Lego yra unikalus kūrybiškumą skatinantis žaislas. Vaikai jį myli už galimybę susikurti tokį pasaulį, koks jiems patinka. Technologijų užvaldytame pasaulyje tėvai jį mėgsta už sugebėjimą vaikus grąžinti prie kūrybiškumo pagrindų, be to, tokią ilgametę istoriją turintis žaislas jiems kelia nostalgiškus jausmus, nes primena jų pačių vaikystę“, - pristatydami tyrimo rezultatus komentuoja „Brand Finance“.