„Clubhouse“ – kas tai yra?

Tie, kurie jau naudojosi programėle, galėtų patvirtinti, jog ji, nors ir inovatyvi, bet veikia paprastai. Pakviesti naujus narius į socialinį tinklą gali tik jau prisijungę prie „Clubhouse“ žmonės. Kiekvienas iš jų turi du pakvietimus, kuriais gali dalintis su šeimos nariais, darbo kolegomis ar draugais.

Bendravimas programoje vyksta tik audio formatu – nariai gali prisijungti į skirtingus pokalbių kanalus, kuriuose yra aptariamos įvairiausios temos. Jos yra labai įvairios – nuo maisto gaminimo iki dirbtinio intelekto. Prisijungę naudotojai gali klausytis arba, gavę leidimą iš pokalbio kambario organizatorių, patys dalyvauti diskusijoje. Kiekvienas naudotojas per savo asmeninius nustatymus gali pasirinkti norimas temas.

Ypatingai didelę įtaką „Clubhouse“ augimui turėjo naujai prisijungę garsūs ir įtakingi žmonės. Šiuo socialiniu tinklu jau naudojasi tokios garsenybės, kaip Oprah Winfrey, Elon Musk, Van Jones ir daugelis kitų.

Šiuo metu „Clubhouse“ yra 5 pagal populiarumą programėlė „Socialinių tinklų“ kategorijoje Apple „App Store“, po „Facebook“, „Messenger“, „WhatsApp“ ir „Discord“.

„Clubhouse“ – inovatyvi proga plėsti verslą

Natūralu, jog prie sparčiai augančio socialinio tinklo jungiasi ir skirtingi verslai bei industrijų lyderiai. „Clubhouse“ suteikia puikias galimybes kompanijoms ir verslams sustiprinti ryšį su klientais komunikuojant ir dalinantis informacija apie kompanijos vertybes, produktus, viziją ar net pasakojant įkvepiančias kompanijos ir jos darbuotojų istorijas.

Organizacijos gali išnaudoti „Clubhouse“ platformą taip pat darydamos tiesioginius interviu su klientais bei išklausydamos jų pasiūlymus, lūkesčius. Tokie žingsniai neabejotinai gali sustiprinti kiekvienos kompanijos ryšį su dabartiniais klientais bei parodyti, jog jų nuomonė yra ypatingai svarbi ir vertinama.

Konkretūs veiksmai stiprinant kompanijų įvaizdį gali būti matomi viename iš „Clubhouse“ startuolių pokalbių kanale, kur kompanijų atstovai ir įkūrėjai tiesiogiai atsakinėja į žmonių klausimus ir taip užmezga ryšius su ateities klientais bei investuotojais. Kompanijos taip pat gali finansiškai remti pokalbių kambarių diskusijas, kuriose dalinamasi įmonių įkūrimo bei darbuotojų istorijomis.

„Clubhouse“ sukuria puikias galimybes pokalbio metu užmegzti naujas pažintis su industrijų profesionalais bei investuotojais, kurie turi panašių interesų su pokalbio kambaryje esančiais dalyviais. Dalyvaujant skirtingose diskusijose, visi dalyviai yra viešai matomi ir yra galimybė peržiūrėti jų profilius bei užmegzti kontaktą.

Kaip augti „Clubhouse“ platformoje?

„Clubhouse“ socialinis tinklas, nežiūrint į sparčiai augančių naudotojų skaičių, vis dar yra kūrimosi ir formavimosi etape. Todėl anksčiau prisijungusios kompanijos ar jų atstovai didelį klausytojų ir sekėjų skaičių pasieks kur kas lengviau nei tie asmenys, kurie tą patį bandys padaryti netolimoje ateityje. Akivaizdu, kad greitis ir reakcija yra svarbiausi, didinant paskyrų reputaciją ir įtaką „Clubhouse“ nariams.

Taip pat itin svarbu yra išsiskirti iš kitų industrijų profesionalų ar verslų paskyrų. Tai pasiekiama susikuriant akį traukiantį profilio aprašymą bei stilių. „Clubhouse“ paskyros aprašymas turi unikaliai ir tiksliai reprezentuoti verslo ar kompanijos vertybes, pasiekimus bei kitus, tinklo nariams įspūdį darančius dalykus.

Be to, į socialinį tinklą siunčiami pakvietimai gali daryti labai stiprų poveikį reklamuojant ir plečiant verslo žinomumą. Atsidarant kiekvieną „Clubhouse“ nario profilį, naudotoją pakvietęs asmuo ar kompanija yra taip pat matomi, todėl rekomenduojama siųsti pakvietimus tiems žmonėms, kurie aktyviai naudosis socialiniu tinklu bei padidins savo sekėjų skaičių.

Patarimai kuriant pokalbių kanalą

Prieš sukuriant atskirą pokalbių kanalą, svarbu įsivertinti, kokiai auditorijai aptariama tema bus labiausiai aktuali ir apsvarstyti, kokie industrijos profesionalai galėtų būti pakviesti kaip diskusijos svečiai. Tokie žmonės gali padėti surinkti daugiau klausytojų bei sukurti pridėtinės vertės.

Rašant pokalbio aprašymus galima naudoti iki 200 žodžių, todėl rekomenduojama atidžiai apgalvoti, kuo pokalbio kambario aprašymas gali išsiskirti iš kitų panašios temos organizuojamų diskusijų.

Galiausiai, „Clubhouse“ platformoje sukuriant privačius ir uždarus pokalbius, suteikiama puiki galimybė parodyti išskirtinį dėmesį pasirinktiems nariams. Tokių pokalbių metu verslo atstovai galėtų diskutuoti su atsirinktais industrijos ekspertais, nuomonių formuotojais ar investuotojais apie galimus verslo plėtros žingsnius bei kitais klausimais.

„Clubhouse“ ateitis

Unikalaus socialinio audio tinklo vertė jau yra perkopusi 1 milijardą JAV dolerių ir toliau auga neįtikėtinu greičiu. Kai kurie virtualaus pasaulio specialistai mano, jog platforma laikui bėgant populiarumu galės lygintis ar net pralenkti tokius socialinių tinklų gigantus kaip Facebook ar WhatsApp.

Spėjama, jog vis daugiau verslo specialistų pradės naudoti „Clubhouse“ platformą, norėdami pasiekti užsienio rinkas bei komunikuoti su tarptautiniais klientais. Ekspertai taip pat tikisi, jog netolimoje ateityje panašios iniciatyvos imsis ir kiti socialinių tinklų žaidėjai.