Pirmoji Lietuvoje išankstinio mokėjimo paslauga „Labas“ atnaujina savo prekės ženklą. Tarp svarbiausių pokyčių – vizualinis identitetas, naujas prekės ženklo herojus bei, kaip teigiama bendrovės pranešime, vartotojų poreikius geriau atliepiantys pasiūlymai.

„Kiekviena karta turi savo komunikacijos kanalą. Pasaulinė patirtis ir mūsų atliekami tyrimai patvirtina, kad jaunesnė karta gerokai rečiau skambina bei rašo SMS žinutes, o prioritetą teikia bendravimui mobiliosiomis aplikacijomis, tad interneto reikšmė – milžiniška. Tai atveria naujų galimybių komunikuoti balso žinutėmis, pasitelkiant animacijas, įvairius vaizdo formatus, filtrus ir pan. Prekės ženklo ir pasiūlymų klientams atnaujinimas būtent ir atliepia naujosios kartos, kuri ir yra pagrindinė „Labas“ naudotoja, lūkesčius“, – pokyčius aiškina „Labas“ prekės ženklo vadovė Jekaterina Bashanova.

Anot J. Bashanovos, „nuo šiol vartotojams siūlomos neriboto interneto dienos, kurias jie gali išnaudoti jiems patogiu metu. Atnaujinti pasiūlymai buvo formuojami atsižvelgus į tai, kad daugiau nei 50 proc. vartotojų teigia, jog jiems trūksta būtent interneto duomenų“.

„Interneto duomenims pasibaigus, net trečdalis apklaustųjų pagal galimybes naudojasi Wi-Fi, o tai, akivaizdu, sukelia nepatogumų“ – „Bitės“ užsakymu atliktos apklausos duomenis cituoja J. Bashanova.

Šiandien kiekvienas mūsų internete praleidžia daugiau laiko nei bet kada anksčiau: darbo dienomis naršydamas internete Lietuvos gyventojas vidutiniškai praleidžia apie 4,5 valandos, tuo tarpu Z kartos atstovai beveik dvigubai daugiau – apie 7 valandas, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys. Akivaizdu, kad bendravimas SMS žinutėmis ar skambučiais vis dažniau pakeičiamas bendravimu virtualioje erdvėje.

Socialiniuose tinkluose ir televizijos ekranuose žiūrovai jau gali išvysti ir naują „Labas“ herojų – linksmą ir drąsiai juokaujantį, dirbantį pavėžėju ir vairuojantį ryškiai geltoną automobilį. Kartu su juo reklamose pasirodys ir žavus jo šuniukas Skaitliukas. Naują konceptą padėjo sukurti agentūra „DDB Vilnius“.

Anot J. Bashanovos, naujasis herojus pasirinktas neatsitiktinai – jis panašus į „Labas“ vartotoją, kuris yra laisvas, drąsus ir pats priimantis sprendimus savo gyvenime. Todėl ir situacijos, į kurias paklius naujasis herojus, bus labai artimos ir puikiai atpažįstamos visiems žiūrintiems.

Telekomunikacijų bendrovei „Bitė Lietuva“ priklausantis „Labas“ prekės ženklas registruotas dar 1999 m.

M360