„GoGlobal“ suburs pirmaujančius pasaulio rinkodaros specialistus ir pranešėjus iš tokių „Aleph“ partnerių kaip „Facebook“, „Snapchat“ ir „TikTok“, bei reklamos specialistus, kurie sėkmingai panaudojo šias platformas puikiems rezultatams pasiekti. Renginio organizatoriai teigia, kad prie sesijų prisijungę dalyviai turės galimybę išklausyti ekspertų grupės pranešėjus, kurie pasidalys savo patirtimi, padėsiančia regioniniams prekių ženklams paspartinti pasaulinį augimą, pasitelkiant reklamą socialiniuose tinkluose, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Kilo Health“ rinkodaros vadovas Erikas Plotkinas, „Nordeus“ rinkodaros ir augimo vadovas Andrej Kugonić, „Wolt“ rinkodaros viceprezidentas Frederik Lucander, „Facebook“ besivystančių rinkų Vidurio ir Rytų Europoje vadovė Katarzyna Paliwoda, „Verishop“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Imran Khan, „Adweek“ prekių ženklo vadovas Danny Wright ir „Httpool“ klientų sėkmės viceprezidentas Maris Naglis – tai tik keletas rinkos lyderių ir rinkodaros specialistų, kurie dalysis savo išskirtinėmis įžvalgomis ir žiniomis „GoGlobal“ renginyje.

Renginys taip pat turės ir lietuvišką atspalvį, mat jame pranešimą skaitys ir savo patirtimi dalysis „Civitta“ atstovas Rokas Šalaševičius.

Organizatorių teigimu, per vieną žinių kupiną dieną renginio dalyviai sužinos, kaip paspartinti savo prekių ženklo pasaulinį augimą pasitelkiant patikimą reklamos strategiją, kaip nustatyti svarbiausius našumo rodiklius ir pradėti stebėti kliento gyvavimo trukmės vertę, kaip išnaudoti prekės ženklo galią augimui skatinti ir dar daugelį kitų svarbių aspektų.

„GoGlobal“ yra pirmasis iš „Aleph“ renginių, kuriame dalijamasi žiniomis, siekiant padėti įmonėms kuo geriau išnaudoti skaitmeninimo ir socialinės žiniasklaidos teikiamas pasaulines galimybes. Šis renginys suteiks galimybę pasimokyti iš geriausių rinkos specialistų ir prekės ženklų bei išgirsti naujausias tendencijas, kaip pasiekti 4 mlrd. žmonių, kurie kasdien aktyviai naudojasi skaitmeninėmis platformomis“, – sako M. Naglis, „Httpool“ klientų sėkmės viceprezidentas.

„Didžiuojamės galėdami dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Kilo“, „Wolt“, „Printful“ bei daugeliu kitų ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie jų stulbinamo augimo per pastaruosius metus. Esame pasiryžę ir toliau vykdyti savo misiją – remti ambicingų įmonių pastangas augant vietinėse rinkose arba žengiant į naujas ir suteikti joms galimybę siekti globalių svajonių“, – pridūrė „Httpool Lithuania“ atstovas Šarūnas Sakalauskas.

Renginys „GoGlobal“ yra nemokamas, o registruotis į jį jau gali visi norintys čia. Renginys vyks 2021 m. rugsėjo 29 d., 13 val. Lietuvos laiku.

Apie „Aleph“

„Aleph“ yra didžiausia pasaulyje skaitmeninės žiniasklaidos atstovė, veikianti 85 rinkose. Tarp jos partnerių įvairiose šalyse yra „Twitter“, „Spotify“, „Snapchat“, „LinkedIn“, „TikTok“, „Facebook“, „Twitch“, „Tripadvisor“, EA ir kt. „Httpool“ yra „Aleph Holding“ bendrovė, atstovaujanti pirmaujančioms skaitmeninėms medijų platformoms daugiau nei 60 Europos ir Azijos rinkų.