Rugpjūčio 25 – 28 dienomis jau penktą kartą pajūryje vyks 4 dienų ir naktų reklamos kūrybos maratonas „Creative Brief Contest“, organizuojamas reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ kartu su didžiausia internetine naudotų mados prekių platfoma Europoje „Vinted“ bei kūrybiškumo festivaliu „ADC*LT“. Jo metu du geriausiai pasirodę dalyviai laimės 7700 eurų vertės prizą – stipendiją mokytis šešių mėnesių trukmės Reklamos kūrybos kurse.

Jaunieji talentai, padedami reklamos profesionalų, ieškos kūrybinio sprendimo reklamos kampanijai, skirtai padėti mažinti mados industrijos keliamą žalą aplinkai. Juos konsultuos garsiausi ir tituluočiausi Lietuvos reklamos vilkai, savo patirtimi besidalijantys ir reklamos mokykloje „The Atomic Garden“. Šiais metais konkurso dalyviams užduotį formuoja „Vinted“, siekianti įrodyti, kad naudotos prekės gali būti tokios pat geros kaip ir naujos, ir padeda savo nariams prekiauti dėvėtais drabužiais ir aksesuarais tiesiogiai vieni su kitais, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Mados industrija pagal sukuriamą taršą atsiduria antroje vietoje tarp visų pramonės šakų. Skaičiuojama, kad ji atsakinga už nuo 2 iki 8 proc. viso pasaulinio anglies dvideginio išmetimo. Atsižvelgiant į klimato krizės aktualumą, komunikacijos, susijusios su socialiniu atsakingumu ir tvarumu, yra apstu. Tačiau organizacijoms, kurios iš tiesų savo veikla bando kurti teigiamą tvarumo poveikį, sunku išsiskirti iš tų, kurios tik kuria tokios veiklos iliuziją. Mūsų užduotimi tampa tai, kaip tikslingai komunikuoti žiedinės ekonomikos ir naudotų prekių naudą ekologijai taip, kad iš tiesų keistume visuomenės požiūrį į drabužių pirkimą ir naudojimą“, – užduotį komentuoja „Vinted“ tvarumo vadovė Sigita Žvirblytė

„Džiaugiamės, kad šiemet kūrybinis maratonas yra „ADC*LT" festivalio, vyksiančio rugsėjo 3-ą dieną Vilniuje, Jaunųjų talentų programos dalis. Juolab, kad šių metų festivalio tema kviečia gilintis į atsakingą ir į ateitį orientuotą kūrybą: kaip kasdienėje veikloje dizaineriai, komunikacijų kūrėjai, prekių ženklai ir iniciatyvos supranta tvarumą, diegia atsakingus sprendimus, koks vaidmuo šiame procese tenka kūrybiškumui”, – pasakoja „The Atomic Garden Vilnius“ direktorius Aivaras Šičkus.

„Creative Brief Contest“ dalyvaus „ADC*LT“ festivalio apdovanojimų kuratoriai – „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius ir „Bechtle & Milzarajs“ partneris, kūrybos vadovas, Reklamos kūrybos kurso vadovas Antonio Bechtle, taip pat tarptautiniai „ADC*LT“ festivalio komisijos nariai – prekės ženklų strategė, „Kaip sukurti GERĄ brandą“ kurso vadovė Clare McNally ir kūrybinės agentūros „Holy Motors“ Sakartvele įkūrėjas Giorgi Avaliani.

Paskutinę renginio dieną šie profesionalai stebės konkurso dalyvių idėjų pristatymus ir būtent jie išrinks tuos du laiminguosius, nusipelniusius 7700 eurų vertės prizo – stipendijos mokytis šešių mėnesių Reklamos kūrybos kurse.

„Šis maratonas – tai tarsi labai suspaustas reklamos kūrybos kursas. Idėjų paieška vyksta lygiai tokiais pačiais principais kaip ir pačiame kurse – klausoma pranešėjų, o vėliau vyksta pasitarimai su mentoriais, kurie padeda vystyti konceptą“, – pabrėžia mokyklos vadovas.

Jei norite dalyvauti maratone, sužinoti daugiau ir užsiregistruoti galite čia.

M360