Pernai, išleidę reklamos kampaniją, jie skatino dovanoti vienkartinėms pakuotėms jų svajonių gyvenimą. Šįkart pasakojama dviejų pakuočių meilės istorija ir pabrėžiama, kad dėl to grąžinti tikrai verta.

USAD skatina gyventojus rodyti savo meilę gamtai bei aplinkai grąžinant gėrimų pakuotes.

„USAD ir toliau apeina aplinkosauginėms temoms būdingą komunikacijos didaktiškumą bei polinkį į moralizavimą. Vietoje to, išlaikoma ankstesnė žaismingos vizualinės komunikacijos linija. Igno Meilūno režisuotame klipe pristatomas naujas pernai pristatytų personažų nuotykis, prasidedantis parduotuvės lentynoje – ten pat, kur baigėsi pernykštis klipas“, – dalijasi kampanijos autoriai.

Klientas: VšĮ „Užstato sistemos administratorius“
Agentūra: vipcommunications
Gamybos namai: nonsense.tv
Režisierius: Ignas Meilūnas