Nuo tokio kūrybiškumo sprogimo neatsiliko ir viso pasaulio prekės ženklai. Jie suprato, kad tokiu metu tylėti gali būti blogiausias sprendimas. Taigi jie rado kitų netradicinių būdų pasiekti vartotojus, juos įkvėpti, palaikyti ir net prajuokinti.

Dalinuosi su jumis keliais pavyzdžiais, kurie patraukė mano akį. Gal tai bus įkvėpimas tolimesniems pamąstymams „iš dėžės“? 😊

Knygynas, tapęs kelionių agentūra

Teksase knygynas „The Wild Detectives“ išgąsdino savo gerbėjus pranešęs, kad dėl susidariusios situacijos tampa... kelionių agentūra. Tokią žinutę pamatę sekėjai ne iškart suprato, kad knygynas siūlo nueiti į jų elektroninę parduotuvę, užsisakyti knygą ir ją skaitant nukeliauti į kitą šalį neišeinant iš namų. Knygynas ir toliau vystė šią savo kampaniją specialiai sukurtoje interneto svetainėje siūlydamas nuvykti į Kubą, Braziliją, Aliaską, Havaną ir kitas šalis. Taip pat jie pateikė ir „keliautojų“ atsiliepimus apie siūlomas kryptis, kad išlaikytų kelionių agentūros autentiškumą.

Komentuojamos pingvinų „lenktynės“?

Australijoje, Viktorijos valstijoje, netoli Melburno turistus traukia retas reginys – pingvinų paradas. Kadangi pingvinų grįžimo po dienos vandenyne šiuo laikotarpiu turistai negali aplankyti, sugalvotas naujas būdas, kaip tai stebėti iš šono ir sudominti virtualius keliautojus. Pingvinų kelionę BBC sporto komentatorius Andrew Cotteris pristatė kaip nuožmias lenktynes, kuriose pasitaikė ir teisėjų nepastebėto sukčiavimo, ir nuožmaus greičio. Toks įrašas privertė nusišypsoti ne vieną, sėdintį namuose.

Stadionas, pilnas gerbėjų

Vokietijoje pirmieji į futbolo aikšteles atsargiai sugrįžo „Bundesliga“ žaidėjai. Žinoma, gerbėjai gyvai negalėjo stebėti pirmųjų varžybų, todėl sugalvota išeitis – „Borussia Mönchengladbach“ gerbėjams buvo pasiūlyta užpildyti „Borussia“ parko stadioną... kartoninėmis savo veidų iškarpomis. Ši „Stay at home. Be in the stands“ kampanija skatino gerbėjus paaukoti 19 eurų, atsiųsti savo nuotrauką, kad iškarpa su jų veidu atsirastų tribūnose. Taip buvo visiškai užpildytas 54 014 vietų stadionas.

Reklama, matoma iš saugaus atstumo

Lauko reklama tuščiose miesto gatvėse pandemijos metu atrodo kaip visiškai bereikšmis dalykas. Vis dėlto turint įdomią idėją, tai gali būti puikia platforma. Italijoje bankas „Fineco“ savo reklama norėjo pranešti vieną labai paprastą žinutę: „Laikykis vieno metro atstumo. Investuok į savo saugumą“. Todėl jų komunikacijos partneriai „McCann“ sugalvojo idėją – reklamą, kurios žinutę galima pamatyti tik iš saugaus 1 metro atstumo. Vizualinėmis manipuliacijomis žinutė buvo sustiprinta ir sukėlė visuomenės susidomėjimą.

Namuose sukurtas paveikslas

Tikriausiai daug kas girdėjo apie „Getty“ paveikslų muziejaus, esančio Los Andžele, iššūkį? Muziejaus „Twitter“ paskyroje sekėjai buvo prašomi pasidalinti klasikinių paveikslų reprodukcijomis namų sąlygomis, t. y. naudojantis tuo, kas yra namuose, atkurti žymius paveikslus. Nors „Getty“ muziejus buvo ne pirmasis, pasiūlęs žmonėms tokią pramogą, bet iššūkis įgavo jų vardą. Iš Amerikos šis iššūkis pasiekė Rusiją, Ispaniją, Lietuvą ir kitas šalis, paskatindamas ne vieną dar kartą gerai peržiūrėti namuose turimus daiktus.

Tokie kūrybiški sprendimai parodė, kad žaibiškai besikeičiant pasauliui žmogus gali greitai pamatyti ne tik problemas, bet ir netradicines jų sprendimo galimybes: kaip palaikyti savo mylimą komandą, kaip keliauti į kitas šalis, kaip parodyti, kad rūpi. Juk šiuo metu gyvename įdomiais laikais.