Kauno technologijos universitetas (KTU) reklamai pasirinko universitetams neįprastą formą – komiksus. KTU rinkodaros specialistai sako sulaukę įvairių reakcijų: nuo svarstymų, kad tai nesolidu, iki pagyrų už netradicinių idėjų paiešką.

„Džiaugiuosi matydamas, kad Lietuvos universitetai kuo toliau, tuo labiau remiasi ne tik įprasta korporatyvine komunikacijos linija, tačiau ir nebijo eksperimentuoti bei ieško netradicinių ir kūrybiškesnių idėjų rinkodaros kampanijų vykdymui“, – KTU pranešime žiniasklaidai teigia Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA) valdybos narys Andrius Kontrimavičius.

„Idėjų kampanijai dairėmės daug platesniuose kontekstuose nei įprastoje švietimo rinkodaros rinkoje, kurioje vyrauja šabloniniai ir saugūs sprendimai“, – sako KTU rinkodaros projektų vadovė Rūta Repovienė.

KTU rinkodaros specialistai ir dizaineriai pasakoja, kad kampaniją įkvėpė komiksų kultūra, ypač kompanijos „Marvel“ produkcija, pop art stilius bei mados ir kultūros pasaulyje sugrįžtanti devintojo dešimtmečio banga.

„Kalbant apie estetinę pusę, pasirinktas stilius puikiai dera su KTU vizualiniu identitetu – suformuotas maksimalus kontrastas tarp griežto juodo logotipo, atstovaujančio korporatyvinę rimtąją universiteto pusę, ir užkrečiančios emocijos, atspindinčios laisvę, optimizmą, ekspresiją“, – įvertino skaitmeninės kūrybos agentūros „digitouch!“ kūrybos vadovė Lina Šiškutė.

Pasak jos, tokio pobūdžio reklamos produktus galima pavadinti „modernia klasika“, kadangi universiteto pasirinktas pop art stilius pradėjo formuotis praėjusio amžiaus viduryje.

„Kaip ir sako pats pavadinimas, jis kilęs iš populiariosios kultūros, įkvėptas vartotojiškos kasdienybės“, – sako reklamos profesionalė.

L. Šiškutė pranešime pastebi, kad Lietuvoje tokio tipo reklaminių sprendimų pasitaiko, bet ne itin dažnai. Jos nuomone, panašus stilius buvo sėkmingai panaudotas knygyno „Pegasas“ rudens kampanijoje, skirtoje moksleiviams.

„Tai puikus ėjimas, kai reikia atkreipti dėmesį, išreikšti ekspresiją, sukelti „wow efektą“. Toks stilius yra įtaigus, deklaratyvus, skatinantis“, – taip reklamos sprendimus, pagrįstus komiksų ar pop art estetika, apibendrina „Digitouch!“ kūrybos vadovė.

KTU rinkodaros specialistai pasakoja, kad neįprastas aukštojo mokslo sektoriui reklamas netruko pastebėti visuomenė: vieni gyrė, kiti peikė, treti stebėjosi. Kampanijos kūrėjai sako jau įpratę, kad universiteto reklama nelieka nepastebėta.

Šiemet KTU į jaunąją auditoriją kreipiasi šūkiu „Tavo istorija didžiuosiuose ekranuose“, kuriame – veiksmas, dinamika ir pripažinimas.

„Universitetas daugeliu aspektų primena kino industriją – čia netrūksta dinamikos, idėjų, ateities projektavimo, pripažinimo, kūrybos, puikiai išvystytos infrastruktūros, profesionalų komandos, plačių galimybių bei įvairovės“, – panašumą į kino pasaulį įžvelgia R. Repovienė.

Pasak rinkodaros projektų vadovės, svarbiausia yra tai, jog KTU gausu įdomių bei įkvepiančių istorijų bei herojų, kuriuos ir norima viešinti.

„Tikime, jog pats studentas – savarankiška ir veržli asmenybė – yra savo „ateities filmo“ kūrėjas, jam KTU suteikia visokeriopas galimybes bei padeda pasiekti geriausio įvertinimo ateityje“, – pabrėžia R. Repovienė.

Pasak jos, KTU visada siekia atskleisti savo išskirtinumą, toliaregišką matymą bei inovatyvumą, sužadinti teigiamas emocijas bei diktuoti tendencijas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją