Įmonės dažnai suka galvą, kaip geriau suprasti klientus ir pagerinti jų patirtį bei aptaravimą savo internetinėje svetainėje. Šiam tikslui „Google“ prieš porą metų pristatė „Google Optimize 360“ programą, skirtą A/B testui (tinklapių analitikoje, tai reiškia dviejų tinklapių variantų – A ir B – eksperimentavimą, siekiant išsiaiškinti, kuris iš jų yra efektyvesnis).

Šis produktas susilaukė didelio susidomėjimo, todėl netrukus „Google” pristatė šios programos beta versiją. Galų gale vartotojus pasiekė dar geresnė žinia – dvi programos, „Optimize 360“ ir „Optimize“sustojo veikti kaip beta versijos ir nuo šiol yra prieinamos visiems nemokamai!

Šios programos yra lengvai pritaikomos. Apklausos parodė, kad net 45 proc. mažų ir vidutinio dydžio įmonių neoptimizuoja savo svetainių A/B testu. Viena iš dažniausių priežasčių yra ta, kad tokios įmonės turi labai mažus žmogiškuosius išteklius ir stokoja reikiamų žinių.

Jei jūsų įmonė priklauso tiems 45 procentams, ši programa – kaip tik jums. „Optimize“ turi daugybę tokių pačių funkcijų kaip ir „Optimize 360”. Ji skirta būtent mažoms įmonėms, kurioms reikia efektyvaus testo, bet neturi tam lėšų ir komandos. „Optimize“ yra lengva naudoti programa. Ji sukurta „Analytics“programos pagrindu, todėl reikia vos vienos kodų eilutės, kad pradėtumėte su ja dirbti.

Taip, ji tokia lengva, kad darbui su ja nereikia specialisto. „Optimize“ vizualinio redagavimo įrankis suteikia galimybę keisti svetainėje beveik viską vilkimo ir metimo principu, o labiau pažengę vartotojai gali redaguoti HTML arba pridėti „JavaScript“ bei „CSS“ algoritmus tiesiai į redagavimo lauką.

„Optimize“ geba nusitaikyti į tikslinę auditoriją, taigi, paskatina lankytojus įvykdyti konkretų tikslą. Taip pat naudojant lanksčias URL „nusitaikymo“ galimybes, galite sukurti paprastus arba sudėtingus algoritmus puslapiams, kuriais siekiate eksprimentuoti. O kad sužinotumėte, kuris puslapis daugiausiai pritraukia lankytojų, naudokite „Optimize URL tester“. Programa apskaičiuoja rezultatus remiantis jau egzistuojančiomis „Analytics“ metrikomis ir tikslais naudodami pažangią Bajeso metodiką, todėl ataskaita parodys jums, kokius teisingus sprendimus reikia priimti.

Įmonėms augant ir plečiantis, reikia vis daugiau duomenų ir testų siekiant tobulinti klientų patirtį kiekvieną dieną. Todėl „Google“ džiaugiasi galinti padėti šioje srityje. Šiandien ši programa veikia daugiau nei 180 šalių. Tačiau „Google“ čia nesustoja – ateityje žada dar daugiau atnaujinimų ir galimybių.

M360
CET


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją